E-commerce – handel elektroniczny, prowadzenie sklepu internetowegoSzkolenie 2-dniowe: 26-27 maja 2014
Cena netto: 1390 PLN
Trener: Artur Maciorowski
Zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/e-commerce-jak-sprzedawac-produkty-i-pozyskiwac-klientow-na-uslugi-przez-internet/Szkolenie przeznaczone dla:
specjalistów ds. promocji, sprzedaży, handlu oraz marketingu zamierzający rozpocząć działania w zakresie e-handlu
e-marketerów odpowiadający lub planujący za kampanie promocyjne platform i systemów e-commerce oraz posykiwanie kontaktów/klientów na usługi
kierowników i dyrektorów odpowiedzialnych za działania w obszarze online na poziomie sprzedaży i marketingu
project managerów (kierowników projektów) zainteresowanych sprzedażą własnych produktów/usług i projektów w sieci
Korzyści i rozwój umiejętności:
poznanie kluczowych aspektów prowadzenia działań w zakresie e-handlu i pozyskiwania leadów
praktyka e-commerce – od definiowania grupy docelowej przez prezentację produktu po pomiar efektywności
prezentacja narzędzi perswazji w sprzedaży online
sposoby praktycznego definiowania i segmentowania odbiorców
promocja projektów e-commerce w sieci – skuteczne metody dotarcia do nabywców
przybliżenie terminów, pojęć i żargonu branżowego związanego z e-commerce i leadami
sztuka generowania zapytań (leadów) sprzedażowych
projektowanie systemów transakcyjnych
skuteczne narzędzia komunikacji z uwzględnieniem specyfiki e-commerce
Zapraszamy serdecznie do kontaktu, z przyjemnością odpowiemy na pytania:
Monika Kwaśnik
szkolenia@szkoleniaatrium.pltel. 607 710 797
Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pltel. 530 502 000
- Załączniki
-
- ama-fb.png (14.65 KiB) Przeglądany 604 razy