Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 22:43

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E-content – jak redagować treści w internecie - 1 grudnia
PostZamieszczono: 09 wrz 2014, 15:45 
Offline
Starszy Ekspert
 Wyświetl profil

Rejestracja: 17 kwie 2012, 02:20
Posty: 664
Lokalizacja: Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
Obrazek
Zapraszamy na szkolenie:
E-content – jak redagować treści w internecie, by zdobywać klientów ● Szkolenie


Termin szkolenia: 1 grudnia 2014, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 790 zł
trener: Artur Maciorowski

Program szkolenia: E-content – jak redagować treści w internecie, by zdobywać klientów

1. Content w sieci

Definiowanie odbiorców informacji
Treść a rodzaj projektu
Prototypowanie informacji (AI) w sieci
Nazewnictwo kategorii i metoda „sortowania kart”
Sztuka nawigacji – 7 typów organizacji contentu
Ćwiczenia praktyczne – metoda sortowania kart, test „bagażnikowy”

2. Praktyka redagowania treści

Dekalog redaktora i model „odwróconej piramidy”
Od nano przez mikro po makro, czyli rodzaje contentu
Style komunikacji i redagowania treści
Formatowanie treści (tytuły, nagłówki, podsumowania, kontekst)
Sztuka używania tabel i wypunktowań
Układ i formy informacji na stronie – rozmiar, czcionki, zdjęcia i ilustracje, kolory, dźwięk, animacje i wideo
Redaktor jako specjalista SEO – o czym trzeba pamiętać
Ćwiczenia praktyczne – redagowanie informacji

3. Perswazja, sprzedaż i neuromarketing

Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie?
Czy i w jaki sposób można „manipulować” informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji?
10 zasad tekstu sprzedażowego
Neuromarketing w praktyce – 7 złotych zasad oddziaływania na odbiorcę
Ćwiczenie praktyczne – analiza treści sprzedażowych

4. Content Marketing

Content Marketing – co to jest, podstawy aktywności i korzyści biznesowe
Jak dobrać rodzaj contentu i styl przekazu do odpowiednich mediów – content marketing w wielu kanałach komunikacji
Cykl publikacji informacji w sieci
Narzędzia w Content Marketingu – jak tworzyć przekaz dla różnych typów mediów
Przykłady Kampanii Content Marketingowych

5. Pomiar skuteczności contentu online
Audyt treści – metody analizy ilościowej i jakościowej konkurencji oraz branżowych wzorców
Badania redaktora: eyetracking, testy z użytkownikami, badania tradycyjne (fokusy, IDI, ankiety www)
analityka webowa, interpretacja statystyk
Weryfikacja popularności contentu w sieci – przykłady narzędzi analityczno-badawczych w Internecie

Analiza i ocena materiałów

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... nternecie/

Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl
tel. 530 502 000

_________________
Akademia Marketingu Atrium


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits