Zapraszamy na szkolenie:
Google Day – tajniki narzędzi Google w marketingu ● SzkolenieTermin szkolenia: 10-11 lutego 2015, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 1590 zł
trener: Artur Maciorowski
Program szkolenia:
1. Google Analytics w pigułce
przegląd podstawowych statystyk
interpretacja kluczowych wskaźników
definiowanie celów i analiza konwersji
niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie, efektywnosć social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty]
2. Wykorzystanie Google w SEM
zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii Adwords
interpretacja danych i wnioski
strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje
Narzędzie Google dla Webmasterów – jak zweryfikować swoją witrynę w SEO
pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO
3. Google Maps
jak zaistnieć w mapach Google’a bez żadnych opłat?
monitorowanie efektywności
reklama w Google Maps
4. Google i społeczności
koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama)
Google+ – pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google’a
platforma blogowa blogspot
pozostałe narzędzia – grupy dyskusyjne, Picassa
5. Google Mobile
platforma Google Play
projektowanie mobilnych narzędzi
6. Pozostałe narzędzia Google:
Google Insights for Search/Trends
Google Keyword Tool
Google Zeitgeist i Alert
Google AdPlanner
Google Calendar/Dysk/Docs
Google Tłumacz
pozostałe narzędzia Google dla Firm
Zobacz program szkolenia:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... a-kazdego/Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.plBeata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pltel. 530 502 000
- Załączniki
-
- Szkolenia i kursy marketingowe Warszawa. Google Day - tajniki narzędzi Google dla marketera. Akademia Marketingu Atrium
- reklama-Facebook-03.gif (57.3 KiB) Przeglądany 945 razy
Ostatnio przesunięty w górę 09 wrz 2014, 15:42 przez: AkademiaAtrium.