Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie

Przełącz na pełny styl
Odpowiedz

Strategie i zarządzanie marketingowe ● 26-27.11

12 sie 2013, 13:47

Obrazek

Zapraszamy na szkolenie:
Strategie i zarządzanie marketingowe na bazie psychologii marketingu

Nowy termin szkolenia: 26-27 listopada 2013, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena 1290 zł, szkolenie 2-dniowe

Prowadzący: prof. Andrzej Falkowski z SWPS - ekspert w zakresie strategii marketingowych i psychologii marketingu, współautor książki "Psychologia zachowań konsumenckich", kierownik Katedry Psychologii Marketingu SWPS

ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA:

1. Marketing w aspekcie zachowań konsumenckich
    rozróżnienie miedzy potrzebami (needs) i pragnieniami (wants) w strategiach marketingowych
    marketingowa krótkowzroczność (marketing myopia) – jak jej przeciwdziałać

2. Motywacje i emocje w marketingu

kupowanie nieplanowane - reakcje konsumentów na zabiegi marketingowe
reakcje konsumenta na cenę, promocje cenowe
kupowanie powtarzane, nawykowe i przywiązanie do marki

3. Strategie marketingowe
rodzaje strategii marketingowych
ustalanie celów strategicznych w marketingu
wybór optymalnej strategii z uwzględnieniem specyfiki branży i zachowań konsumentów

4. Orientacje w zarządzaniu marketingowym i ustalanie hierarchii celów w planowaniu strategicznym:

maksymalizacja konsumpcji
maksymalizacja wyboru
maksymalizacja jakości

5. Zarządzanie marketingowe a zachowania konsumenckie
maksymalizacja sprzedaży (the Selling Concept)
maksymalizacja satysfakcji konsumenta (the Marketing Concept)
marketing społeczny (Social Marketing Concept)
postawy konsumenckie – konsumenckie oczekiwania i zadowolenie
dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa

6. Strategie cenowe i strategie promocyjne
warunkowanie klasyczne w reklamie: sterowanie preferencjami konsumentów z wykorzystaniem siły skojarzeń towaru z bodźcami przyciągającym i awersyjnymi
warunkowanie instrumentalne w strategiach promocyjnych – bodźce różnicujące, wzmacnianie nieregularne, kształtowanie zachowania w supermarkecie

7. Psychograficzna segmentacja rynku

8. Pozycjonowanie produktów i marek na rynku konkurencyjnym


9. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam
wrażliwość zmysłowa konsumenta: próg bodźca i spostrzeganie podprogowe (próg różnicy i prawo Webera)
zastosowanie prawa Webera: strategia zmniejszania i zwiększania wymiaru bodźca (downsizing i upsizing)
skalowanie wielowymiarowe jako metoda pozycjonowania produktu i marki
psychologia postaci w reklamie.
stosowanie w reklamach: prawa bliskości, prawa podobieństwa, prawa domykania, „dobrej figura” lub „dobrej kontynuacja” oraz prawa „wspólnej drogi”.

10. Pamięć w zachowaniach konsumenckich – tworzenie skutecznych i zapamiętywalnych kampanii reklamowych
Strategie reklamowe a sieciowe modele pamięci: wskazówki przywoływania reklamy, ad retrieval cues
Pamięć autobiograficzna w reklamie: emocje i poznanie w kontekście fałszywej pamięci.
Rekonstrukcja pamięci w reklamie: zniekształcanie pamięci koloru, dźwięku i smaku wcześniej doświadczanych produktów.
Praktyczne skutki tworzenia fałszywej pamięci konsumentów.

***

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne
imienny certyfikat ukończenia szkolenia
e-mailowe konsultacje z trenerem do 30 od zakończenia szkolenia
lunch w restauracji
catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka
aktualny numer magazynu marketingowego Marketer+

Zapraszamy do kontaktu:
kontakt: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797 lub 530 502 000
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl


Ostatnio przesunięty w górę 12 sie 2013, 13:47 przez: AkademiaAtrium.
Odpowiedz