Zapraszamy na szkolenie:
Strategie i zarządzanie marketingowe na bazie psychologii marketinguNowy termin szkolenia: 26-27 listopada 2013, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena 1290 zł, szkolenie 2-dniowe
Prowadzący: prof. Andrzej Falkowski z SWPS - ekspert w zakresie strategii marketingowych i psychologii marketingu, współautor książki "Psychologia zachowań konsumenckich", kierownik Katedry Psychologii Marketingu SWPSZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA:
1. Marketing w aspekcie zachowań konsumenckichrozróżnienie miedzy potrzebami (needs) i pragnieniami (wants) w strategiach marketingowych
marketingowa krótkowzroczność (marketing myopia) – jak jej przeciwdziałać
2. Motywacje i emocje w marketingukupowanie nieplanowane - reakcje konsumentów na zabiegi marketingowe
reakcje konsumenta na cenę, promocje cenowe
kupowanie powtarzane, nawykowe i przywiązanie do marki
3. Strategie marketingowerodzaje strategii marketingowych
ustalanie celów strategicznych w marketingu
wybór optymalnej strategii z uwzględnieniem specyfiki branży i zachowań konsumentów
4. Orientacje w zarządzaniu marketingowym i ustalanie hierarchii celów w planowaniu strategicznym:maksymalizacja konsumpcji
maksymalizacja wyboru
maksymalizacja jakości
5. Zarządzanie marketingowe a zachowania konsumenckie
maksymalizacja sprzedaży (the Selling Concept)
maksymalizacja satysfakcji konsumenta (the Marketing Concept)
marketing społeczny (Social Marketing Concept)
postawy konsumenckie – konsumenckie oczekiwania i zadowolenie
dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa
6. Strategie cenowe i strategie promocyjnewarunkowanie klasyczne w reklamie: sterowanie preferencjami konsumentów z wykorzystaniem siły skojarzeń towaru z bodźcami przyciągającym i awersyjnymi
warunkowanie instrumentalne w strategiach promocyjnych – bodźce różnicujące, wzmacnianie nieregularne, kształtowanie zachowania w supermarkecie
7. Psychograficzna segmentacja rynku
8. Pozycjonowanie produktów i marek na rynku konkurencyjnym9. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklamwrażliwość zmysłowa konsumenta: próg bodźca i spostrzeganie podprogowe (próg różnicy i prawo Webera)
zastosowanie prawa Webera: strategia zmniejszania i zwiększania wymiaru bodźca (downsizing i upsizing)
skalowanie wielowymiarowe jako metoda pozycjonowania produktu i marki
psychologia postaci w reklamie.
stosowanie w reklamach: prawa bliskości, prawa podobieństwa, prawa domykania, „dobrej figura” lub „dobrej kontynuacja” oraz prawa „wspólnej drogi”.
10. Pamięć w zachowaniach konsumenckich – tworzenie skutecznych i zapamiętywalnych kampanii reklamowychStrategie reklamowe a sieciowe modele pamięci: wskazówki przywoływania reklamy, ad retrieval cues
Pamięć autobiograficzna w reklamie: emocje i poznanie w kontekście fałszywej pamięci.
Rekonstrukcja pamięci w reklamie: zniekształcanie pamięci koloru, dźwięku i smaku wcześniej doświadczanych produktów.
Praktyczne skutki tworzenia fałszywej pamięci konsumentów.
***
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:
materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne
imienny certyfikat ukończenia szkolenia
e-mailowe konsultacje z trenerem do 30 od zakończenia szkolenia
lunch w restauracji
catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka
aktualny numer magazynu marketingowego Marketer+
Zapraszamy do kontaktu:
kontakt:
szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797 lub 530 502 000
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl
Ostatnio przesunięty w górę 12 sie 2013, 13:47 przez: AkademiaAtrium.