SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE I OBSŁUGA KLIENTA
★ CALL CENTER WINDYKACJA
Telefoniczna obsługa klienta w windykacji
http://kfk.pl/szkolenie/event/call-center/★NEGOCJACJE HANDLOWE
Negocjacje handlowe - taktyki, argumentowanie, przekonywanie
http://kfk.pl/szkolenie/event/negocjacje-handlowe/★ VISUAL MERCHANDISING I MARKETING W MIEJSCU SPRZEDAŻY
http://kfk.pl/szkolenie/event/visual-merchandising/★Negocjacje handlowe - taktyki, argumentowanie, przekonywanie
http://kfk.pl/szkolenie/event/negocjacje-handlowe/★ Sprzedaż produktów/usług o wysokich wartościach jednostkowych kontraktów
http://kfk.pl/szkolenie/event/sprzedaz- ... produktow/
★OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
Techniki obsługi klienta i współpracy z klientami prezentującymi trudne zachowania
http://kfk.pl/szkolenie/event/obsluga-trudnego-klienta/ ★DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH
Skuteczna komunikacja w relacji z klientem. Szkolenie dla przedstawicieli handlowych
http://kfk.pl/szkolenie/event/komunikacja-klient/★ AKCJE PROMOCYJNE
Organizacja i prowadzenie loterii promocyjnych i gier losowych
http://kfk.pl/szkolenie/event/programy- ... -prawne-2/
★ DLA NEGOCJATORÓW MOBILNYCH
Skuteczna komunikacja w windykacji kredytów trudnych i straconych
http://kfk.pl/szkolenie/event/NEGOCJATOR-MOBILNY/SZKOLENIA ROZWÓJ OSOBISTY
★ PREZENTACJA BIZNESOWE
Prezentacje biznesowe z użyciem psychologii perswazji
http://kfk.pl/szkolenie/event/prezentacje-biznesowe/★ ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
Skuteczny menedżer - zarządzanie zespołem i motywowanie
http://kfk.pl/szkolenie/event/zarzadzan ... lem-lider/
★ WYWIERANIE WPŁYWU
Techniki wywierania wpływu i obrona przed psychomanipulacją
http://kfk.pl/szkolenie/event/techniki- ... ia-wplywu/
★ PERSONAL BRANDING
Personal branding - jak i dlaczego budować markę osobistą
http://kfk.pl/szkolenie/event/personal-branding/★MOTYWACJA ZESPOŁU
Jak skutecznie motywować zespół. Nowoczesne techniki i sposoby motywacji
http://kfk.pl/szkolenie/event/komunikac ... ersonalna/
★BUDOWANIE RELACJI W BIZNESIE
Jak unikać konfliktów i budować dobre relacje w biznesie
http://kfk.pl/szkolenie/event/budowanie-relacji/SZKOLENIA Z KOMPETENCJI MIĘKKICH DLA LEKARZY
★ MEDIACJE DLA LEKARZY
Mediacje w zawodzie lekarza i lekarza dentysty
http://kfk.pl/szkolenie/event/mediacje-dla-lekarzy/★ KOMUNIKACJA I BUDOWANIE RELACJI
Komunikacja i budowanie pozytywnych relacji z pacjentami i swoim zespołem
http://kfk.pl/szkolenie/event/ochrona-zdrowia/
- Załączniki
-
- kfk.png (227.83 KiB) Przeglądany 666 razy