Zapraszamy na szkolenie:
Zarządzanie marką – strategie i najlepsze praktyki ● SzkolenieTermin szkolenia: 27-28 listopada 2014, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 1590 zł
trener: Tomasz Żyminkowski
Czy klient kupuje produkt czy markę? Na to pytanie coraz częściej musimy odpowiedzieć – kupuje markę czyli pewne emocjonalne wartości dodane ponad korzyści funkcjonalne zawarte w produkcie. Stworzenie silnej marki i jej utrzymywanie przez dłuższy czas na rynku jest procesem żmudnym i kosztownym i wymaga pewnych umiejętności analityczno-planistycznych.
Szkolenie to ma celu dostarczenie niezbędnej wiedzy i wykształcenie kluczowych umiejętności związanych z budową i zarządzaniem marką. Zgodnie z zasadą benchmarkingu – ucz się od najlepszych i na błędach innych, podczas warsztatów analizujemy przypadki konkretnych marek i zastanawiamy się nad tajemnicą ich sukcesu czy porażki.
Szkolenie jest przeznaczone dla:Menedżerów produktów i marek
Menedżerów i dyrektorów marketingu
Specjalistów z działów marketingu
Korzyści i rozwój umiejętności:Umiejętności związane z wykorzystaniem praktycznych metod i modeli budowy marki znanych firm konsultingowych
Umiejętności analityczno- badawcze związane z identyfikacją siły marki
Umiejętności analizy wartości marki
Zobacz program szkolenia:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... nie-marka/Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.plBeata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pltel. 530 502 000