Termin szkolenia: 29-30 października 2015, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Cena netto: 1590 zł trener: Tomasz Żyminkowski
Korzyści ze szkolenia: - Nabycie umiejętności oceny skuteczności i efektywności działań marketingowych - Umiejętności zastosowania metod i narzędzi kontroli marketingowej - Umiejętność kompleksowej analizy działań marketingowych na podstawie danych liczbowych oraz statystyk sprzedażowych i marketingowych - Umiejętność wypracowania praktycznego systemu controllingowego w firmie - Umiejętność określania celów marketingowych, weryfikacji strategii marketingowej dzięki bieżącej ocenie skuteczności działań marketingu oraz podjęcia działań korygujących. - Umiejętność obliczenia ROI w marketingu, czyli wskaźnika zwrotu z inwestycji
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników