EXCEL W MARKETINGU * SZKOLENIE WARSZAWATrener: Wojciech Próchnicki
Data: 28-29 maja
Cena: 990 zł + 23% VAT
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... arketingu/ZAGADNIENIA REALIZOWANE W TRAKCIE SZKOLENIA:Kalkulacja kosztów planów marketingowych i kosztów utrzymania działu marketingowego
Konsolidacja pakietów budżetowych kampanii reklamowych
Raport marży brutto (z wyszczególnieniem kosztów marketingowych poniesionych na poszczególne produkty) na topowych produktach w ujęciu tygodniowym
System raportowania wskaźników efektywności pracy działu marketingowego
Zastosowanie tabel przestawnych do analizy dużych zbiorów danych sprzedażowych
Rachunek marżowy na poszczególnych produktach i klientach z uwzględnieniem kosztów marketingowych
Praca na danych z CRM - segmentacja klientów
Budżetowanie kosztów marketingowych - narzędzie w Excelu
Graficzne przedstawienie kosztów marketingowych w podziale na produkty
Analiza kosztów marketingowych w układzie kampanii w porównaniu do planu
Optymalizacja kosztów marketingowych - szukaj wyniku
Użycie kwerendy www w celu importu dziennego kursu walut z zewnętrznej strony internetowej
Menedżer scenariuszy jako narzędzie tworzenia wariantów planów marketingowych
Wyznaczanie trendów sprzedaży
UŻYWANE NARZĘDZIA PODCZAS WARSZTATU:TABELE PRZESTAWNE
SZUKAJ WYNIKU
MENEDŻER SCENARIUSZY
SPRAWDZANIE POPRAWNOŚCI
FORMATOWANIE WARUNKOWE
FUNKCJE LOGICZNE, WYSZUKIWANIA, TEKSTOWE, DATY I CZASU
GRAFICZNA PREZENTACJA DANYCH
IMPORT DANYCH Z ZEWNĘTRZNYCH ŹRÓDEŁ
MsQUERY
Zapraszamy do kontaktu:
tel. 607 710 797,
szkolenia@szkoleniaatrium.plbeata.skorubska@szkoleniaatrium.pl, tel. 530 502 000