Konkursy, loterie, akcje promocyjne – regulaminy, aspekty prawno-podatkowehttp://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... -prawne-2/Trener: BEATA WENTURA-DUDEK
Termin: 26-27 listopada
PROMOCJA: CENA 990 zł netto za 2 dni szkolenia zamiast 1590 zł.PROGRAM SZKOLENIA: Konkursy, loterie, akcje promocyjne – regulaminy, aspekty prawno-podatkowe1. Konkurs czy loteria? Zasady przygotowania loterii promocyjnych i konkursów w świetle obowiązujących przepisówRóżnice między konkursem a loterią
Zasady przygotowania i wdrożenia loterii promocyjnych
Zasady przygotowania i wdrożenia konkursów
2. Konkurs czy loteria? Porównanie obu narzędzi marketingowych ze względu na obowiązki i zaangażowanie organizatora oraz porównanie kosztów organizacji obu akcji
3. Organizacja loterii, konkursów, programów lojalnościowych w świetle obowiązujących przepisów prawnych i podatkowychLoterie promocyjne – aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród
Loterie audioteksowe – aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród
Konkurs promocyjny – aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród
Program lojalnościowy – aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród
4. Praktyczne zasady organizacji loterii, konkursów i programów lojalnościowychLoterie
przygotowanie Wniosku, Regulaminu Loterii, Regulaminu Pracy Komisji, prawidłowego wzoru gwarancji bankowej, pełnomocnictw, pokwitowań wydania nagród laureatom
Konkursy
przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Konkursu, prawidłowych Protokołów z rozstrzygnięcia, pokwitowań wydania nagród zwycięzcom konkursu
Programy lojalnościowe
przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Programu, wydanie nagród zwycięzcom programu
5. Jak się przygotować do kontroli?Organy kontrolujące: Urzędy Celne, Urzędy Skarbowe
Odpowiedzialność karna za stwierdzone nieprawidłowości w organizacji, przeprowadzeniu i rozliczeniu akcji promocyjnych
6. Jak prawidłowo wybrać, zaplanować i wdrożyć akcje promocyjną wspierającą sprzedażwybór grupy docelowej
organizacja akcji promocyjnej
dopasowanie nagród
nowoczesne technologie IT wspierające organizację akcji lojalnościowych
7. Trendy w zakresie organizacji loterii, konkursów i programów lojalnościowychnajczęściej realizowane loterie, konkursy i programy lojalnościowe
preferencje i oczekiwania klientów
budowanie lojalności klientów
8. Panel dyskusyjny – pytania od uczestników szkoleniaSzkolenie jest poprzedzone anonimową ankietą wśród uczestników, weryfikującą ich oczekiwania oraz poziom wiedzy.
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne
imienny certyfikat ukończenia szkolenia
e-mailowe konsultacje z trenerem do 14 dni od zakończenia szkolenia
lunch w restauracji lub w formie bufetu
catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka
Zapraszamy do kontaktu:
szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 530 502 000.