Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie

Przełącz na pełny styl
Tematy archiwalne
Odpowiedz

Planowanie i strategie marketingowe * 19-20 maja

01 mar 2016, 00:40

Obrazek
Zapraszamy na szkolenie:
Planowanie i strategie marketingowe ● Szkolenie


Termin szkolenia: 19-20 maja 2015, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Trener: Tomasz Żyminkowski
Cena netto: 1590 zł zł netto + 23% VAT



Program szkolenia: Planowanie i strategie marketingowe

Moduł 1. Analiza sytuacji wyjściowej – gdzie jesteśmy i dokąd możemy pójść?

1. Analiza zasobów – czym dysponujemy?
Model biznesu – jak generujemy przychody?
Audyt procesu planowania marketingowego
Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja)
Analiza portfela klientów

2. Analiza rynku funkcjonowania
Analiza klientów – jak klienci podejmują decyzje o zakupie i czym różnią się między sobą?
Analiza konkurencji (charakter, natężenie)
Analiza konkurentów i ich strategii
3. Analiza warunków działania – co stało się, co dzieje się i co stanie się w przyszłości?
4. Diagnoza i prognoza – jakie są nasze możliwości?
Scenariusze rozwoju sytuacji – co jest najbardziej prawdopodobne?

Moduł 2. Wyznaczanie celów – dokąd chcemy i możemy dojść?
1. Cele w zakresie potencjału rynkowego
2. Cele rynkowe
3. Cele finansowe

Moduł 3. Tworzenie i wybór strategii marketingowej – jaką drogę wybieramy, aby dojść do celu?

5. Best practices – strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych
Case studies skutecznych i ciekawych strategii marketingowych w Polsce i na świecie – interpretacja i analiza czynników sukcesu

Moduł 4. Planowanie działań marketingowych – co konkretnie robić, aby podążając wybraną drogą dojść do wybranego celu?
1. Ustalanie wartości dla klienta
2. Ustalanie cen
3. Ustalanie dostępności produktów
4. Ustalanie komunikacji marketingowej
5. Sporządzanie budżetu i harmonogramu – ile mamy pieniędzy na realizację zadań i kto i kiedy będzie realizował plan?

Moduł 5. Wdrożenie i kontrola planu – dobry plan to dopiero początek sukcesu

1. Bariery skuteczności planowania marketingowego – co może nam przeszkodzić w realizacji naszych zamiarów?
2. Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców – jak pozyskać sojuszników?
3. Kontrola wykonywania i wykonania planu

Kontrola bieżąca – czy robimy rzeczy właściwie?
Kontrola strategiczna – czy robimy właściwe rzeczy?

Szczegóły i zamówienie:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... ketingowe/

Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl
tel. 530 502 000
Odpowiedz