Zapraszamy na szkolenie:
Planowanie i strategie marketingowe ● SzkolenieTermin szkolenia: 19-20 maja 2015, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Trener: Tomasz Żyminkowski
Cena netto: 1590 zł zł netto + 23% VAT
Program szkolenia: Planowanie i strategie marketingoweModuł 1. Analiza sytuacji wyjściowej – gdzie jesteśmy i dokąd możemy pójść?
1. Analiza zasobów – czym dysponujemy?
Model biznesu – jak generujemy przychody?
Audyt procesu planowania marketingowego
Analiza potencjału rynkowego (produkty/marki, ceny, dystrybucja, komunikacja)
Analiza portfela klientów
2. Analiza rynku funkcjonowania
Analiza klientów – jak klienci podejmują decyzje o zakupie i czym różnią się między sobą?
Analiza konkurencji (charakter, natężenie)
Analiza konkurentów i ich strategii
3. Analiza warunków działania – co stało się, co dzieje się i co stanie się w przyszłości?
4. Diagnoza i prognoza – jakie są nasze możliwości?
Scenariusze rozwoju sytuacji – co jest najbardziej prawdopodobne?
Moduł 2. Wyznaczanie celów – dokąd chcemy i możemy dojść?
1. Cele w zakresie potencjału rynkowego
2. Cele rynkowe
3. Cele finansowe
Moduł 3. Tworzenie i wybór strategii marketingowej – jaką drogę wybieramy, aby dojść do celu?
5. Best practices – strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych
Case studies skutecznych i ciekawych strategii marketingowych w Polsce i na świecie – interpretacja i analiza czynników sukcesu
Moduł 4. Planowanie działań marketingowych – co konkretnie robić, aby podążając wybraną drogą dojść do wybranego celu?
1. Ustalanie wartości dla klienta
2. Ustalanie cen
3. Ustalanie dostępności produktów
4. Ustalanie komunikacji marketingowej
5. Sporządzanie budżetu i harmonogramu – ile mamy pieniędzy na realizację zadań i kto i kiedy będzie realizował plan?
Moduł 5. Wdrożenie i kontrola planu – dobry plan to dopiero początek sukcesu
1. Bariery skuteczności planowania marketingowego – co może nam przeszkodzić w realizacji naszych zamiarów?
2. Komunikowanie planu wewnątrz firmy i motywowanie wykonawców – jak pozyskać sojuszników?
3. Kontrola wykonywania i wykonania planu
Kontrola bieżąca – czy robimy rzeczy właściwie?
Kontrola strategiczna – czy robimy właściwe rzeczy?
Szczegóły i zamówienie:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... ketingowe/Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.plBeata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pltel. 530 502 000