Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie

Przełącz na pełny styl
Tematy archiwalne
Odpowiedz

Podstawy marketingu * 17-18 grudnia

30 lis 2015, 03:27

Obrazek

PODSTAWY MARKETINGU

Szkolenie 2-dniowe: 17-18 grudnia, Warszawa
Cena netto: 1590 PLN
Trener: Tomasz Żyminkowski

Zobacz program szkolenia: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/podstawy-marketingu/


Szkolenie przeznaczone dla:
- osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu i pragną poznać w praktyce podstawowe narzędzia pracy marketerów
- specjalistów z działów sprzedaży pragnących zrozumieć podstawy działań marketingowych i wykorzystywać je w codziennej pracy
- koordynatorów i specjalistów ds. marketingu o wykształceniu innym niż marketingowe, pragnących uzupełnić posiadane umiejętności osób rozpoczynających zarządzanie produktem lub marką
- osób, które pracują w działach marketingu i chciałyby wzmocnić i uporządkować swoją wiedzę marketingową

Korzyści i rozwój umiejętności:
- zrozumienie roli marketingu w firmie w zależności od sektora I branży (B2B, B2C, FMCG, usługi i in.)
- zrozumienie istoty zwrotu z inwestycji marketingowych – marketing ROI oraz roli marketingu w tworzeniu wartości firmy
- zrozumienie podstawowych narzędzi marketingowych – segmentacji i profilowania klientów, planowania działań komunikacyjnych (briefy i strategie mediowe) oraz sposobów współpracy marketingu ze sprzedażą
- poznanie metod zarządzania działaniami marketingowymi off-line i on-line
- tworzenia strategii marketingowych i planów marketingowych w praktyce

SZCZEGÓŁY: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... arketingu/

Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl
tel. 530 502 000

Re: Podstawy marketingu * 17-18 grudnia

15 gru 2015, 18:12

Na podobnym szkoleniu byliśmy w zeszłym miesiącu. Pojechaliśmy do Warszawy z Dar-Trans. Marketing w tych czasach jest bardzo ważny- bez odpowiedniej strategii marketingowej żadna firma długo nie utrzyma się na rynku.
Odpowiedz