Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 04:37

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA - TELESPRZEDAŻ
PostZamieszczono: 21 lis 2014, 16:44 
Offline
Początkujący
 Wyświetl profil

Rejestracja: 23 kwie 2013, 15:50
Posty: 12
Art of Finance zaprasza wszystkich chętnych na szkolenie
Data: 2014-12-15
Miejsce: Kraków
Wykonywane w ramach: szkolenie otwarte
Odbiorca: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pragną rozwijać umiejętności z zakresu efektywnej telesprzedaży produktów i usług przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji Klienta.

Cel główny szkolenia to doskonalenie umiejętności związanych z technikami sprzedaży w oparciu o telefoniczną rozmowę sprzedażową

Udział w szkoleniu to:

Pogłębienie wiedzy z zakresu efektywnych technik sprzedaży zwiększenie efektywności komunikacyjnych w rozmowach sprzedażowych przy obsłudze klientów
Nabycie umiejętności z zakresu technik sprzedaży i reguł wywierania wpływu doskonalenie umiejętności nawiązywania kontaktów z klientami. Umiejętność rozpoznawania typologii klientów
Kształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM NAUCZANIA

Efektywna komunikacja w procesie telesprzedaży- techniki angażowania uwagi klientów
Budowanie standardów obsługi w zespole - określenie zasad postępowania
Określenie cech profesjonalnego pracownika biura obsługi klienta
Budowa klimatu wewnątrz organizacji sprzyjającego dobrej obsłudze Klienta
Łańcuch obsługi – każda osoba w organizacji ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta
Skłonność do zmiany decyzji i modyfikacji własnych oczekiwań przez klienta
Rozmowa telefoniczna - doprowadzenie do stanu: wygrana – wygrana
Rola asertywności i jej wpływ na naszą relację z klientem
Zarządzanie stresem - specyfika emocji pojawiających się w kontakcie pośrednim
Sposoby radzenie sobie w sytuacjach trudnych (zarzuty - reklamacje)- metody
odreagowania negatywnych emocji
Analiza realnych sytuacji zawodowych uczestników

METODY KSZTAŁCENIA

Metody kształcenia wykorzystywane podczas szkolenia:

- wykłady - prezentacja

- dyskusje wewnątrz grupy

- studium przypadków -

- ćwiczenia indywidualne- odgrywanie ról - scenki rodzajowe

- ćwiczenia grupowe - motywacja do pracy w zespole - monitoring rozmów z klientami

- gry dydaktyczne metodą 635

DODATKOWE FORMY WSPARCIA PODCZAS KURSU

Każdy uczestnik szkolenia może skorzystać z dodatkowych form wsparcia mających na celu utrwalanie efektów uczenia się:

- konsultacje indywidualne z trenerem prowadzącym dane szkolenie (w trakcie szkolenia lub po jego zakończeniu)

- dodatkowe materiały rekomendowane przez trenera danego szkolenia (np. publikacje).

Szkolenie 1-dniowe, łączna liczba godzin szkoleniowych: 8.
cena 360zł/za osobę

Osoba kontaktowa: Marta Herod
E-mail kontaktowy: sekretariat@aof.pl
Telefon kontaktowy: 124100067


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits