Art of Finance zaprasza wszystkich chętnych na szkolenie Data: 2014-12-15 Miejsce: Kraków Wykonywane w ramach: szkolenie otwarte Odbiorca: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pragną rozwijać umiejętności z zakresu efektywnej telesprzedaży produktów i usług przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji Klienta.
Cel główny szkolenia to doskonalenie umiejętności związanych z technikami sprzedaży w oparciu o telefoniczną rozmowę sprzedażową
Udział w szkoleniu to:
Pogłębienie wiedzy z zakresu efektywnych technik sprzedaży zwiększenie efektywności komunikacyjnych w rozmowach sprzedażowych przy obsłudze klientów Nabycie umiejętności z zakresu technik sprzedaży i reguł wywierania wpływu doskonalenie umiejętności nawiązywania kontaktów z klientami. Umiejętność rozpoznawania typologii klientów Kształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej.
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM NAUCZANIA
Efektywna komunikacja w procesie telesprzedaży- techniki angażowania uwagi klientów Budowanie standardów obsługi w zespole - określenie zasad postępowania Określenie cech profesjonalnego pracownika biura obsługi klienta Budowa klimatu wewnątrz organizacji sprzyjającego dobrej obsłudze Klienta Łańcuch obsługi – każda osoba w organizacji ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta Skłonność do zmiany decyzji i modyfikacji własnych oczekiwań przez klienta Rozmowa telefoniczna - doprowadzenie do stanu: wygrana – wygrana Rola asertywności i jej wpływ na naszą relację z klientem Zarządzanie stresem - specyfika emocji pojawiających się w kontakcie pośrednim Sposoby radzenie sobie w sytuacjach trudnych (zarzuty - reklamacje)- metody odreagowania negatywnych emocji Analiza realnych sytuacji zawodowych uczestników
METODY KSZTAŁCENIA
Metody kształcenia wykorzystywane podczas szkolenia:
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników