Zapraszamy na szkolenie:
Strategie promocyjne i reklamowe – psychologia marketingu i reklamyTermin szkolenia: 2-3 grudnia 2014, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 1590 zł
trener: dr Karolina Janiszewska
Korzyści i rozwój umiejętności:- poznanie psychologicznych mechanizmów decydujących o skuteczności reklamy, case studies
- nabycie umiejętności doboru odpowiednich strategii promocyjnych do danej marki lub produktu
- poznanie wybranych metod badania skuteczności reklamy, możliwych do zastosowania we własnej pracy zawodowej
1. Reklama i jej wpływ na zakupy
2. Procesy poznawcze i odbiór reklamy
3. Emocje w reklamie: klient istota nieracjonalna, kupowanie kompulsywne, skuteczność reklamy emocjonalnej
4. Wyznaczniki skuteczności reklamy - grupa docelowa i dopasowanie reklamy do obiorców
5. Spójność komunikatów - kiedy wybrać komunikat szokujący i zaskakujący, a kiedy komunikat oparty na cechach produktu, korzyściach – dopasowany do reklamowanego produktu?
Język perswazji w komunikacie reklamowym
6. Skuteczność przekazów obrazowych i werbalnych
7. Pozytywne działanie emocji negatywnych – zyski i straty
Każdy z punktów szkolenia omawiany jest na podstawie kilku case studies.
Pełen program szkolenia znaduje się tutaj:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... reklamowe/
Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.plBeata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pltel. 530 502 000