AKADEMIA MENEDŻERA Techniki wywierania wpływu i obrona przed manipulacją Jak być coachem swojego zespołu Skuteczny lider – zarządzanie zespołem i motywowanie Efektywność osobista – czynniki sprzyjające odniesieniu sukcesu w biznesie Komunikacja interpersonalna w zespole Komunikacja perswazyjna
PRAWO W MARKETINGU Prawo w marketingu i reklamie Konkursy, loterie, akcje promocyjne – regulaminy, aspekty prawno-podatkowe
E-MARKETING E-marketing – promocja i reklama firmy w internecie Warsztat Google AdWords Content marketing i copywriting w internecie E-commerce – skuteczna sprzedaż w internecie
STRATEGIE ● LOJALNOŚĆ Planowanie i strategie marketingowe Podstawy marketingu Programy lojalnościowe z użyciem marketing automation
EXCEL ● CONTROLLING Excel w marketingu i sprzedaży Controlling marketingowy – ROI w marketingu Controlling marketingowy i budżetowanie
MARKA ● PRODUKT Zarządzanie marką – strategie i najlepsze praktyki Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek Strategie brandingowe & Consumer Insights
REKLAMA ● PSYCHOLOGIA Strategie i techniki reklamowe Psychologia marketingu i zachowań konsumenckich
SPRZEDAŻ ● NEGOCJACJE Negocjacje handlowe Key Account Management w praktyce Techniki skutecznej sprzedaży Budowanie relacji z klientem – komunikacja i techniki autoprezentacji Merchandising – efektywna ekspozycja towaru
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników