07 mar 2016, 14:49
mam pytanie z innej beczki: jak zareagować (będąc uczestnikiem) jeśli to uczestnicy się spóźniają? Nie mówię tu o przykładowych 5-10 minutach na początku pierwszego dnia szkolenia (problem z dojazdem, odnalezieniem sali itp.) ale o notorycznym spóźnianiu się po każej przerwie.
Jak trenerzy rozwiązują dany problem? Czy według Was w ogóle reagują i zwracają uwagę?
30 cze 2016, 14:48
Myślę, że kwestia tkwi w odpowiedniej cenie szkolenia. Jeżeli uczestnik zapłaci za nie majątek, to będzie robił wszystko, aby nie stracić z takiego szkolenia ani minuty.
21 sie 2016, 00:55
Trzeba konsekwentnie dawać do zrozumienia, że to nie jest mile widziane, bo inaczej będą sobie na to pozwalać coraz częściej.
01 gru 2016, 16:14
uzyfor pisze:Trzeba konsekwentnie dawać do zrozumienia, że to nie jest mile widziane, bo inaczej będą sobie na to pozwalać coraz częściej.
Zdecydowanie. Co innego jedna "wpadka" a co innego notoryczne lekceważenie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.