25 paź 2010, 10:55
Czy znacie jakieś ciekawe, uczące przydatnych umiejętności szkolenia dla asystentek i sekretarek? Chodzi o naukę autoprezentacji, komunikacji, zachowania, tego jakie są standardy. Polećcie coś sensownego. Dzięki.
25 paź 2010, 11:27
Łopatko, odsyłam Cię do wątku
Nowoczesna asystentka.
Chyba AVENHANSEN robił takie szkolenia...
03 lis 2010, 15:33
Masakro jakie drogie mają oni szkolenia.
Ja za naprawdę bogate w program szkolenie zapłaciłam 399 zł.
I miałam prawo pracy, komputeryzację biurową, zajęcia z angielskiego i makijażu do pracy.
Wszystko w 32 h naprawdę fajne szkolenie i co najważniejsze za przyzwoitą cenę.
09 lis 2010, 11:03
No nie wiem czy kolegi szkolenia są takie tanie.
Przykro mi do najtańszych nie należą i nie wiem czym tu się chwalić.
09 lis 2010, 17:18
Sądzę, że to naprawdę okazja! Regularna cena takiego szkolenia to 1280 zł
10 lis 2010, 15:28
Szkolenia w tym zawodzie sa bardzo potrzebne, szef powinien o tym wiedzieć, a jesli nie to dobra asystentka da radę go przekonać i na takie nie najtańsze szkolenie.
10 lis 2010, 15:39
Dokładnie pracodawca inaczej patrzy na kogoś kto prócz już jakieś doświadczenia ma też to udokumentowane jakimś ukończonym szkoleniem.
Cena 399 zł to nie jest duża kwota, widziałam, że tego typu szkolenia o zbliżonym programie na rynku są bardzo drogie.
Akurat gowork.pl mogę polecić jako firmę która szkolenia ma w bardzo przystępnych cenach.
14 lut 2011, 10:56
Ja tez byłam w gowork i bylam zadowolona. jedyny minus to malutkie i dosyc ciasne sale a reszta super. poloecam
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.