Termin szkolenia
2024-06-13 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
2150 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Agnieszka Łakomiec
Specjalista w sprzedaży detalicznej z zakresu Visual Merchandisingu z wieloletnim doświadczeniem. Od ponad 14 lat współpracuje z wieloma markami odzieżowymi Primark, GoSport,Young Reporter, Columbia SportWear, 4F czy Witek. a także markami beauty jak Kanebo, Chanel.
Twórca strategii Visual merchandisingowej oraz odświeżenia konceptu marki odzieżowej Reporter Young. Współpracuje zarówno z małymi sklepami butikowymi jak i sieciówkami odzieżowymi. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu visual merchandisingu.
Doradza klientom, jak prawidłowo aranżować sklep i planować ekspozycję towarów, a także dzieli się wiedzą z zakresu psychologii behawioralnej i psychologii zachowań konsumentów w sklepie.
SZKOLENIE W WARSZAWIE, 13-14 CZERWCA
Kup voucher na to szkolenie 30 dni przed jego terminem i zyskaj 10% rabatu.
SZCZEGÓŁY TUTAJ
EFEKTY SZKOLENIA
- Wykorzystanie praktycznej wiedzy z obszaru tworzenia, budowania ekspozycji, prezentacji produktu na przykładzie sklepu odzieżowego, meblowego
- Umiejętność aranżowania witryny
- Zastosowanie psychologii zachowań konsumentów w organizacji ekspozycji w sklepie
- Stosowanie różnych technik komunikacji cenowej na przykładzie w celu zwiększania sprzedaży
- Posługiwanie się techniką cross-merchandisingu
- Zdobycie wiedzy z zakresu zarządzania kategorią (category managament)
- Prawidłowe wykorzystanie materiałów reklamowych w celu zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności konsumenta.
METODY PRACY:
- Mini wykład trenera + ćwiczenia – zasady visual merchandisingu
- Mini wykład trenera + ćwiczenia – zasady psychologii zachowań konsumenta
- Analiza przykładów biznesowych dobrych i złych praktyk visual merchandisingowych (materiały foto / video).
- Dyskusja moderowana – bank pomysłów.
- Case studies
OPINIE PO SZKOLENIU
- Rekomenduję szkolenie. Bardzo rzetelne i merytoryczne. Grzegorz I., Smyk SA
- Polecam kurs ze względu na ciekawe podejście do tematu, w przyjemny sposób podaną wiedzę i bardzo sympatyczną prowadzącą., Beata S., Majaland Warsaw Sp. z o.o.
- Agnieszka jako prowadząca była w pełnie zaangażowana. Dobrze tłumaczyła. Dopasowywała się do potrzeb osób szkolących się. Marta m., Smyk SA
PROGRAM SZKOLENIA
1. CELE VISUAL MERCHANDISINGU
- Podstawy Visual merchandisingu.
- Visual merchandising a decyzje zakupowe konsumentów.
- Visual merchandising jako sposób na pobudzanie wszystkich zmysłów klienta
2. STANDARDY MERCHANDISINGOWE
- Strategia przygotowania i wdrożenia standardów visual merchandisingowych – kalendarz, moodboard.
- Narzędzia kontroli i egzekwowania na poziomie sklepów.
- Nowoczesne technologie w zastosowaniu tworzenia standardów visual merchandisingowych.
3. NAJWAŻNIEJSZE ZASADY MERCHANDISINGOWE. PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENTA
- Jak zachowuje się konsument w sklepie?
- Oddziaływanie środowiska sklepowego na zmysły klienta.
- Wpływ otoczenia sklepowego na sposób poruszania się w sklepie.
- 10 behavioralnych zasad konsumenta w sklepie – strefy w sklepie
- Analiza materiału foto/video
- Case studies
4. JAK EFEKTYWNIE TWORZYĆ ARANŻACJĘ POWIERZCHNI SKLEPOWEJ
- Aranżacja sklepu – planowanie ekspozycji.
- Jak optymalnie dobrać asortyment produktów (zasada Pareto).
- Aranżacja ścian, stołów, mebli wolnostojących
- Gorące i zimne strefy półki.
- Efekt wyróżnienia (kontrastu) w półce.
- Efekt obfitości na ścianie, w półce.
- Najlepsze praktyki ekspozycji.
- Najczęstrze błędy w ekspozycji visual merchandisingowej.
- Analiza materiału foto/video.
- Case studies
5. CROSS-MERCHANDISING
- Zjawisko cross-selingu, istota, cele, korzyści
- Merchandising krzyżowy, jako technika zwiększająca nie tylko sprzedaż, ale także ogólne zadowolenie konsumenta z robienia zakupów w danym sklepie.
- Visual merchandiser jako "cichy sprzedawca".
- Analiza foto/video
- Ćwiczenia koncepcyjne
6. PROMOCJE KONSUMECKIE I DODATKOWE EKSPOZYCJE W SKLEPIE I KOMUNIKACJA CENOWA
- Przykładowy plan sklepu, gorące miejsca.
- AIDA - technika zwiększająca efektywność i efektowność działań promocyjnych.
- "Wyróżnij się albo zgiń" - jak eksponować produkt, aby nie zginąć w gąszczu sklepowych promocji.
- Materiały POS.
- Jak skutecznie komunikować cenę klientowi.
- Efektywność wizerunkowa promocji.
- Analiza materiału foto/video.
- Ćwiczenia koncepcyjne
7. WITRYNA SKLEPOWA
- Rodzaje witryn, a sezonowość.
- Rekwizyty na witrynie.
- Oświetlenie.
- Rodzaje manekinów.
- Jakie manekiny, produkty, meble dostosować, aby witryna była interesująca dla klienta
Trener
Agnieszka Łakomiec
Specjalista w sprzedaży detalicznej z zakresu Visual Merchandisingu z wieloletnim doświadczeniem. Od ponad 14 lat współpracuje z wieloma markami odzieżowymi Primark, GoSport,Young Reporter, Columbia SportWear, 4F czy Witek. a także markami beauty jak Kanebo, Chanel.
Twórca strategii Visual merchandisingowej oraz odświeżenia konceptu marki odzieżowej Reporter Young. Współpracuje zarówno z małymi sklepami butikowymi jak i sieciówkami odzieżowymi. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu visual merchandisingu.
Doradza klientom, jak prawidłowo aranżować sklep i planować ekspozycję towarów, a także dzieli się wiedzą z zakresu psychologii behawioralnej i psychologii zachowań konsumentów w sklepie.