Termin szkolenia
2024-08-01 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1550 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.

SZKOLENIE ONLINE, 1-2 SIERPNIA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

OPINIE KLIENTÓW

  • "Szkolenie było fantastycznie zorganizowane, a tematy poruszane odpowiadały na wszystkie moje pytania. Myślę, że dzięki szkoleniu wdrożymy dużo ciekawych rozwiązań. Polecam serdecznie", pracownik Galderma Polska
  • "Niczego nie zmieniałabym. Uważam, że szkolenie było przeprowadzone bardzo dobrze. Dawka wiedzy była uporządkowana w przyjemny sposób. Trener odpowiadał na wszystkie pytania uczestników. Dziękuję :)", pracownik Nestle
  • "To niezwykle wartościowy i inspirujący kurs, który dostarczył mi nową wiedzę tematyczną, obszerny zestaw materiałów dydaktycznych, oraz sporo praktycznych linków branżowych. Zajęcia były prowadzone w niezwykle logiczny i uporządkowany sposób, angażujący uczestnika i autentycznie budując zainteresowanie tematem. Zaangażowanie i profesjonalizm samego prowadzącego zajęcia sprawiły, że mój czas spędzony na tym kursie był nie tylko produktywny, ale także bardzo przyjemny." (Edyta S. branża e-commerce, Szwajcaria)
  • "Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Wykładowca w jasny i każdemu zrozumiału sposób opowiada no kolejnych zagadnieniach oraz dostarcza wiele przydatnych w codziennej pracy narzędzi. Cała uzyskana wiedza z pewnością wpłynie na moją pracę, ale także sprawi, że będę miała większą świadomość tematów omawianych z zatrudnioną agencją." (Samanta, Kasa Stefczyka)

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ?

  • Planowania kampanii reklamowych, dobierania odpowiednich narzędzia do celów kampanii online, szacowania kosztów i efektywności formatów reklamowych.
  • Projektowania i modyfikowania strony www, zgodnie z trendami w 2024, optymalizacji stron responsywnych, treści, grafiki i CTA oraz SEO
  • Wykorzystania wiele narzędzi Google, analizy ruchu w wyszukiwarce Google, strategii pozycjonowania, optymalizacji serwisu, a także korzystania z narzędzi Google Ads, pomiaru i analizy wyników w Google Analytics
  • Budowania strategii obecności na Facebooku i Instagramie, identyfikowania grup docelowych, tworzenia angażujących posty, oraz efektywnego korzystania z Menedżera Reklam

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1: Strategia działań marketingu online

1. Budowanie strategii i planu działań w marketingu internetowym

  • Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX
  • Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji
  • Planowanie kampanii reklamowej – podejście brandingowe vs direct response
  • Planowanie i dobór powierzchni reklamowej – model POE
  • Jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
  • Koszty i efektywność formatów reklamowych w internecie

2. Projektowanie i optymalizacja WWW

  • Jak dobrze zaprojektować lub zmienić stronę www
  • Od brandingu przez mikro-konwersje do sprzedaży. 
  • Najważniejsze trendy 2024 w projektowaniu stron www
  • Strona wersja desktopowa a mobilna, strony responsywne
  • Makietowanie – od pomysłu po grafikę i konwersję
  • Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?

Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online 

3. Skuteczny pomiar i analiza wyników z narzędziami Google, Google Analytics

  • Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
  • Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: Ile? Kto? Jak?
  • Przegląd narzędzi do analizowania stron – bezpłatnych i płatnych
  • Google Analytics 4 – najważniejsze zmiany, raporty i narzędzia 
  • Pomiar skuteczności kampanii reklamowych online – branding i direct response

4. Google Analytics w praktyce

  • Jak wykorzystać najpopularniejsze narzędzie badawcze przy weryfikacji działań online?
  • Analiza odbiorców, ruchu i konwersji w praktyce

Dzień 2: Google i Facebook od A do Z - formaty, narzędzia i potencjał największych graczy reklamy online

1. Praktyczne wykorzystanie narzędzi Google - ruch organiczny w wyszukiwarce

2. SEO - jak uzyskać wysokie pozycje w rankingu wyszukiwarki

  • Audyt serwisu pod kątem SEO - co działa, a co trzeba poprawić
  • Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
  • Wykorzystanie konta firmowego na mapach Google
  • Optymalizacja serwisu – techniczne aspekty i content marketing
  • Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
  • Weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali - niezbędne narzędzia
  • Content is the king. Content Marketing jako najważniejszy trend budowania pozycji – jak praktyczne  i użyteczne informacje wpływają na pozycje?
  • Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study

Narzędziownia w praktyce - weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali. Ćwiczenie praktyczne

3. Google Ads w praktyce

  • Jak działa algorytm, słowa kluczowe, treści reklam
  • Panel Google Ads – jak wystartować z pierwszą kampanią?
  • Monitoring i raporty zarządzanie kampanią – kluczowe parametry i wnioskowanie
  • Rodzaje kampanii:  tekstowe w wyszukiwarce, reklamy graficzne (display), reklamy produktowe, reklamy wideo
  • Optymalizacja kampanii Ads, wybór rodzaju dopasowań fraz kluczowych
  • Retargeting w Google Ads
  • Typowe błędy w Google Ads - jak unikać

Ćwiczenia - tworzenie prostej kampanii Google Ads

4. Display & wideo na desktop i mobile w sieci reklamowej Google

  • Planowanie mediów dla kampanii display w sieci Google Display Network – zasięg, re-marketing i programmatic buying
  • Jak tworzyć kreacje, które użytkownicy chcą klikać?
  • YouTube – kanał, reklama graficzna i wideo na YouTube – co za ile i jak budować przekaz?

5. Wykorzystać potencjał Facebooka i Instagrama do promowania firmy, usług / produktów

6. Facebook - ruch organiczny i płatny

  • Jak budować strategię obecności na Facebooku?
  • Identyfikacja grupy docelowej i skuteczne docieranie do potencjalnych klientów
  • Jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności - sprytne sposoby na algorytm
  • Zasięg organiczny, płatny, wirusowy - różnice
  • Użycie Meta Business Suite w zarządzaniu stroną na Facebooku
  • Menedżer reklam - rodzaje i przygotowanie reklam na Facebooku i Instagramie
  • Tips & tricks

Ćwiczenie praktyczne - planowanie kampanii na Facebooku

7. Instagram krok po kroku

  • Jak stworzyć własny profil marki na Instagramie?
  • Co i jak publikować na Instagramie - zdjęcia, wideo, hasztagi, stories
  • W jaki sposób reklamować się na Instagramie?
  • Współpraca z digital influencerami

8. Monitoring i optymalizacja działań w social media

  • Przegląd narzędzi do analityki i monitoringu działań w social mediach
  • Co i jak mierzyć w mediach społecznościowych
  • Social media listening w praktyce

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Trener
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.