Pracownik biura podróży (warsztaty elearning)
290.00 zł z VAT / os. (szt.)
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie, dostosowanie tempa nauki do swoich potrzeb,
- Szkolenie można wykonać nawet w 3 dni,
- Nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia odbywa się na platformie szkoleniowej,
- Możliwość wykonania szkolenia z każdego miejsca ze stałym łączem internetowym,
- Materiały szkoleniowe w różnych formach.
Opis
Tytuł szkolenia: Pracownik biura podróży (warsztaty elearning)
Zapisz się na szkolenie i rozpocznij naukę już TERAZ!
Opis: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.
Typ szkolenia: E-learning na platformie
Jak zapisać się na szkolenie?
Należy dodać szkolenie do “koszyka” i złożyć zamówienie. W odpowiedzi zostaje wysłane potwierdzenie zamówienia na adres email. Po opłaceniu należności za szkolenie Uczestnik otrzymuje indywidualne dane dostępowe do szkolenia ( login, hasło).
Kiedy rozpoczyna się szkolenie?
Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. roboczych od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.
Czas trwania: Minimum 18 h zegarowych. Kontroler czasu znajduje się w szkoleniu.
Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej www.jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia wysłania dostępów do szkolenia.
Zaświadczenie: Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje papierowe, rejestrowane zaświadczenie ukończenia szkolenia z hologramem. Dokument wydany na podstawie regulaminu określającego zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez serwis KursWiedzy.pl / pkt. 14 sekcji: ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW TOWARÓW I USŁUG Na dokumencie nie ma adnotacji, że kurs odbył się on-line.
Program szkolenia:
1. Działalność biur podróży w Polsce
-
Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych,
-
Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie,
-
“Kodeks” Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych,
-
Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce.
2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE
3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie
-
Nowy dowód osobisty,
-
Stary dowód osobisty,
-
Paszport i jego zabezpieczenia,
-
Paszport dyplomatyczny,
-
Paszport służbowy MSZ,
-
Genewski Dokument Podróży,
-
Polski dokument podróży dla cudzoziemców,
-
Mały Ruch Graniczny,
-
Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.
4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy
-
Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe,
-
Mowa ciała w praktyce,
-
Zasady autoprezentacji,
-
Sytuacje konfliktowe,
-
Stres w pracy.
5. Zasady obsługi klienta w biurze podróży
-
Sprzedawca – role i zadania,
-
Bariery w komunikacji,
-
Rodzaje klientów,
-
Wybrane profile klientów biur podróży,
-
Zasady argumentacji w ofercie handlowej,
-
Polacy w podróży,
-
Najważniejsze informacje na temat ofert biur podróży,
-
Przydatne narzędzia w codziennej pracy w biurze podróży,
-
Usługi turystyczne a prawa konsumenta,
-
Zasady reklamacji w biurze podróży,
-
Tabela frankfurcka,
-
Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce,
-
Prawa pasażerów – Najczęściej zadawane pytania.
6. Wybrane systemy rezerwacji
-
Kod linii lotniczych IATA,
-
Kod lotniska IATA,
-
Unijna czarna lista linii lotniczych,
-
MerlinX – Wybrane funkcje systemu,
-
TOM – wybrane funkcje systemu.
7. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla podróżnych
-
Obowiązkowe szczepienia dla podróżnych,
-
Ubezpieczenia turystyczne.
8. Ćwiczenia i testy sprawdzające
Grupa docelowa:
-
Przyszli pracownicy biur podróży,
-
Obecni pracownicy biur podróży,
-
Przyszli agenci turystyczni,
-
Osoby rozpoczynające działalność gospodarczą,
-
Studenci.
Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozawansowany
Szkolenie zawiera min.:
-
Lekcje wyjaśniające najważniejsze zagadnienia,
-
Prezentacje multimedialne,
-
Materiały multimedialne,
-
Słowniki,
-
Plansze edukacyjne,
-
Zadania warsztatowe.
Warunki zaliczenia:
-
Dokładne zapoznanie się z wszystkimi materiałami w szkoleniu,
-
Uzyskanie pełnej aktywności czasowej w szkoleniu wynoszącej min. 18 h zegarowych (24 h lekcyjne),
-
Pozytywne zaliczenie zadań warsztatowych
4 opinie dla Pracownik biura podróży (warsztaty elearning)
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.
Podobne produkty
-
- Dodaj do koszyka
- E-learning, Obsługa klienta, Pedagogika i psychologia, Pomoce dydaktyczne, Praca i kariera
Negocjacje od podstaw (warsztaty elearning)
- 99.00 zł z VAT / os. (szt.)
- Oceniono 5.00 na 5
-
- Dodaj do koszyka
- E-learning, Edukacja finansowa
Zarządzanie budżetem domowym (E-learning)
- 99.00 zł z VAT / os. (szt.)
-
- Dodaj do koszyka
- E-learning, Edukacja finansowa, Praca i kariera
Kasjer walutowo-złotówkowy (e-learning)
- 349.00 zł z VAT / os. (szt.)
- Oceniono 4.98 na 5
-
- Dodaj do koszyka
- E-learning, Informatyka, Obsługa klienta, Pedagogika i psychologia, Pomoce dydaktyczne, Praca i kariera
Mapy myśli: Tworzenie kreatywnych notatek (warsztaty e-learningowe)
- 99.00 zł z VAT / os. (szt.)
- Oceniono 4.00 na 5
-
- Dodaj do koszyka
- E-learning, Edukacja finansowa, Pedagogika i psychologia, Pomoce dydaktyczne
Edukacja finansowa dzieci
- 99.00 zł z VAT / os. (szt.)
Weronika –
W szkoleniu najbardziej podobały mi się praktyczne przykłady dotyczące obsługi klienta oraz tworzenia ofert. Daje duże 5.
Andrzej –
Bardzo profesjonalnie przygotowany kurs. Dużo informacji i ciekawostek. Ciekawe zadania praktyczne.
Tomek –
Bardzo fajne szkolenie. Dużo praktycznej wiedzy i ciekawe zadania praktyczne.
Alicja –
Z czystym sumieniem będę mogła polecić udział w tym szkoleniu swoim znajomym. Szkolenie zawiera bardzo dużo praktycznej wiedzy, która zaprezentowane jest w prostej i czytelnej formie. Mam nadzieję, że jak najwięcej z tych informacji wykorzystam w codziennej pracy. Szkolenie oceniam na 5.