Pracownik biura podróży (warsztaty elearning)

(4 opinie klienta)

290.00  z VAT / os. (szt.)

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie, dostosowanie tempa nauki do swoich potrzeb,
  • Szkolenie można wykonać nawet w 3 dni,
  • Nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia odbywa się na platformie szkoleniowej,
  • Możliwość wykonania szkolenia z każdego miejsca ze stałym łączem internetowym,
  • Materiały szkoleniowe w różnych formach.

Opis

Tytuł szkolenia: Pracownik biura podróży (warsztaty elearning)

Zapisz się na szkolenie i rozpocznij naukę już TERAZ!

Opis: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.

Typ szkolenia: E-learning na platformie

Jak zapisać się na szkolenie?

Należy dodać szkolenie do “koszyka” i złożyć zamówienie. W odpowiedzi zostaje wysłane potwierdzenie zamówienia na adres email. Po opłaceniu należności za szkolenie Uczestnik otrzymuje indywidualne dane dostępowe do szkolenia ( login, hasło).

Kiedy rozpoczyna się szkolenie?

Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. roboczych od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.

Czas trwania: Minimum 18 h zegarowych. Kontroler czasu znajduje się w szkoleniu.

Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej www.jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia wysłania dostępów do szkolenia.

Zaświadczenie: Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje papierowe, rejestrowane zaświadczenie ukończenia szkolenia z hologramem. Dokument wydany na podstawie regulaminu określającego zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez serwis KursWiedzy.pl / pkt. 14 sekcji: ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW TOWARÓW I USŁUG Na dokumencie nie ma adnotacji, że kurs odbył się on-line.

Program szkolenia:

1. Działalność biur podróży w Polsce

  • Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych,

  • Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie,

  • “Kodeks” Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych,

  • Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce.

2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE

3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie

  • Nowy dowód osobisty,

  • Stary dowód osobisty,

  • Paszport i jego zabezpieczenia,

  • Paszport dyplomatyczny,

  • Paszport służbowy MSZ,

  • Genewski Dokument Podróży,

  • Polski dokument podróży dla cudzoziemców,

  • Mały Ruch Graniczny,

  • Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.

4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy

  • Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe,

  • Mowa ciała w praktyce,

  • Zasady autoprezentacji,

  • Sytuacje konfliktowe,

  • Stres w pracy.

5. Zasady obsługi klienta w biurze podróży

  • Sprzedawca – role i zadania,

  • Bariery w komunikacji,

  • Rodzaje klientów,

  • Wybrane profile klientów biur podróży,

  • Zasady argumentacji w ofercie handlowej,

  • Polacy w podróży,

  • Najważniejsze informacje na temat ofert biur podróży,

  • Przydatne narzędzia w codziennej pracy w biurze podróży,

  • Usługi turystyczne a prawa konsumenta,

  • Zasady reklamacji w biurze podróży,

  • Tabela frankfurcka,

  • Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce,

  • Prawa pasażerów – Najczęściej zadawane pytania.

6. Wybrane systemy rezerwacji

  • Kod linii lotniczych IATA,

  • Kod lotniska IATA,

  • Unijna czarna lista linii lotniczych,

  • MerlinX – Wybrane funkcje systemu,

  • TOM – wybrane funkcje systemu.

7. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla podróżnych

  • Obowiązkowe szczepienia dla podróżnych,

  • Ubezpieczenia turystyczne.

8. Ćwiczenia i testy sprawdzające

Grupa docelowa:

  • Przyszli pracownicy biur podróży,

  • Obecni pracownicy biur podróży,

  • Przyszli agenci turystyczni,

  • Osoby rozpoczynające działalność gospodarczą,

  • Studenci.

Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozawansowany

Szkolenie zawiera min.:

  • Lekcje wyjaśniające najważniejsze zagadnienia,

  • Prezentacje multimedialne,

  • Materiały multimedialne,

  • Słowniki,

  • Plansze edukacyjne,

  • Zadania warsztatowe.

Warunki zaliczenia:

  • Dokładne zapoznanie się z wszystkimi materiałami w szkoleniu,

  • Uzyskanie pełnej aktywności czasowej w szkoleniu wynoszącej min. 18 h zegarowych (24 h lekcyjne),

  • Pozytywne zaliczenie zadań warsztatowych 

4 opinie dla Pracownik biura podróży (warsztaty elearning)

  1. Weronika

    W szkoleniu najbardziej podobały mi się praktyczne przykłady dotyczące obsługi klienta oraz tworzenia ofert. Daje duże 5.

  2. Andrzej

    Bardzo profesjonalnie przygotowany kurs. Dużo informacji i ciekawostek. Ciekawe zadania praktyczne.

  3. Tomek

    Bardzo fajne szkolenie. Dużo praktycznej wiedzy i ciekawe zadania praktyczne.

  4. Alicja

    Z czystym sumieniem będę mogła polecić udział w tym szkoleniu swoim znajomym. Szkolenie zawiera bardzo dużo praktycznej wiedzy, która zaprezentowane jest w prostej i czytelnej formie. Mam nadzieję, że jak najwięcej z tych informacji wykorzystam w codziennej pracy. Szkolenie oceniam na 5.

Dodaj opinię