Weryfikator dokumentów (E-learning)
209.00 zł z VAT / os. (szt.)
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie,
- szkolenie można wykonać nawet w 3 dni,
- nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia odbywa się na platformie szkoleniowej,
- możliwość dostosowania tempa nauki do swoich potrzeb,
- możliwość pobrania wybranych materiałów szkoleniowych
Opis
SZKOLENIE ZAWODOWE – Weryfikator dokumentów
Zapisz się na szkolenie i rozpocznij naukę już TERAZ!
Zdobądź praktyczne umiejętności w zakresie rozpoznawania autentyczności dokumentów weryfikujących tożsamość.
Typ szkolenia: E-learning, test praktyczny
Opis:
Podstawowymi celami szkolenia umożliwienie jego uczestnikom zdobycie unikalnej umiejętności rozpoznawania autentyczności dokumentów potwierdzających tożsamość, dokumentów firmowych oraz urzędowych. Poznanie sposobów wytwarzania dokumentów oraz zastosowanych w nich zabezpieczeń.
Program szkolenia:
- Słownik pojęć weryfikatora dokumentów.
- Wprowadzenie do problematyki fałszerstw
- Rodzaje zabezpieczeń stosowanych na banknotach i dokumentach
- Dokumenty potwierdzające tożsamości – metody zabezpieczenia.
- dowód osobisty (wzory 2001 / 2013 / 2015 / 2019)
- paszport (wzory 2008 / 2018)
- prawo jazdy (wzory 2004 / 2013 / 2019)
- karta pobytu (wzory 2011 / 2020)
- Karta Polaka (wzory 2008 / 2017 )
- Legitymacje służbowe – 26 dokumentów i metod ich autentyczności.
- Pozostałe dokumenty i legitymacje oraz metody ich zabezpieczenia w tym:
- dowód rejestracyjny pojazdu
- zaświadczenie ADR
- Pieczęcie i procedury kancelaryjne
- Weryfikacja firm i instytucji
- Narzędzia do weryfikacji danych osób i firm.
- Test i ćwiczenia sprawdzające.
Szkolenie zawiera:
- Słownik najważniejszych pojęć użytych w szkoleniu.
- Ponad 40 wzorów dokumentów tożsamości oraz legitymacji służbowych.
- Zasady zabezpieczeń stosownych w dokumentach oraz przepisy prawne regulujące ich wydawanie.
- Materiały szkoleniowe pt. “Weryfikacja kontrahenta krok po kroku”.
- nieszablonowe Case Study.
- plansze edukacyjne oraz dodatkowych materiałów rozszerzających wiedzę prezentowaną w szkoleniu.
- narzędzia ułatwiające weryfikację kontrahenta.
- Webquest (grę szkoleniową) umożliwiającą praktyczne zweryfikowanie zdobytej wiedzy.
- Ćwiczenia sprawdzające.
- Zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia.
Aktywność czasowa: Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 24 – godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.
Koszt szkolenia: 209 zł brutto/os.
Czas dostępu do szkolenia: 14 dni
Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej www.jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia wysłania dostępów do szkolenia.
Zaświadczenie: Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje papierowe, rejestrowane zaświadczenie ukończenia szkolenia z hologramem. Dokument wydany na podstawie regulaminu określającego zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez serwis KursWiedzy.pl / pkt. 14 sekcji: ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW TOWARÓW I USŁUG Na dokumencie nie ma adnotacji, że kurs odbył się on-line.
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do:
- Agentów rozliczeniowych.
- Agencji pośredniczących w wynajmie lokali i mieszkań.
- Dostawców internetu.
- Firm leasingowych.
- Firm kurierskich.
- Hoteli i ośrodków wypoczynkowych.
- Kancelarii prawnych i notarialnych.
- Operatorów pocztowych.
- Operatorów telewizji kablowej.
- Operatorów telefonii stacjonarnej i komórkowej.
- Placówek partnerskich Banków.
- Pośredników finansowych.
- Przedsiębiorców udzielających kredytów kupieckich.
- Sklepów internetowych.
- Wypożyczalni (np. samochodów).
- Związki producentów rolnych.
Poziom zaawansowania: średniozaawansowany
Warunki zaliczenia:
- Zapoznanie się z wszystkimi informacjami w szkoleniu,
- Uzyskanie pełnej aktywności czasowej zgodnie z ofertą (18h zegarowych)
- Zaliczenie testu sprawdzającego i ćwiczeń praktycznych na min 80%. (3 podejścia do testów)
Korzyści:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:
- Samodzielnie rozpoznać cechy i znaki charakterystyczne dokumentów tożsamości.
- Samodzielnie ocenić autentyczność dokumentów.
- Samodzielnie znaleźć niezbędne informację na temat kontrahenta.
- Samodzielnie dokonać trafnych interpretacji zebranych materiałów.
Zdobądź praktyczne umiejętności w zakresie rozpoznawania autentyczności dokumentów weryfikujących tożsamość.
3 opinie dla Weryfikator dokumentów (E-learning)
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.
Adam (zweryfikowany) –
Szkolenie miłe i przyjemne podczas czytania. 5!
Tomasz –
Jak dla mnie wszystko super tylko limit czasu na wykonanie kursu powinien być znacznie dłuższy. Ocena 5
Tomasz –
Sensowne i dobrze przygotowane szkolenia z ciekawymi ćwiczeniami praktycznymi. Duży plus za listę przydatnych narzędzi.