Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
SZKOLENIE ONLINE, 26-27 SIERPNIA
Kup voucher na to szkolenie 30 dni przed jego terminem i zyskaj 10% rabatu.
SZCZEGÓŁY TUTAJ
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.
Opinie o szkoleniu:
"Świetny czas na poszerzenie wyobraźni i pobudzenie kreatywności, którą ma każdy" Aleksandra Złotnicka, Pol-Skone Sp. z o.o.
2-dniowy kreatywny warsztat
- Warsztaty kreatywne opracowane specjalnie dla pracowników marketingu i reklamy. Maksimum praktyki – minimum teorii!
- Mnóstwo ćwiczeń pobudzających wyobraźnię, elastyczność i łamiących schematy myślenia. Praktycznie, energetycznie, treściwie. BEZ wymyślania zastosowań spinacza biurowego – tylko praktyczne, przydatne ćwiczenia.
- Podczas warsztatów poznasz mnóstwo inspiracji oraz narzędzi, które pomogą Ci uwolnić kreatywność. Dowiesz się też, jak bronić swoich pomysłów.
- Warsztaty bardzo przydatne zarówno dla twórców komunikatów reklamowych i marketingowych, jak też dla menedżerów zarządzających zespołem kreatywnym – którzy będą mogli sami wdrażać metodykę prowadzenia sesji kreatywnych w swoich firmach.
- Szkolenie prowadzi praktyk – twórca reklam, obrazu, słowa i dźwięku.
Cel:
- zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,
- poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.
Korzyść:
skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług
Forma:
warsztat, ćwiczenia i zadania praktyczne - na tym szkoleniu będziesz intensywnie pracować i tworzyć
PROGRAM SZKOLENIA
- Rozgrzewka kreatywna
- Krótka, inspirująca historia o kreatywności.
- Kreatywność – 3 główne procesy
- Źródła kreatywności
- Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku
- Ognia! – czyli przydatne techniki kreatywne
- Radość z samego tworzenia
- Ty jako blokada. Hamulcowi. Perfekcjonizm. Krytycy zewnętrzni.
- Reklamuj idee, a nie rzeczy
- Obraz – zilustruj idee, wartości
- Symbolika – wyraź to znakiem
- Współpraca w grupie: komedia, romans, horror
- Podobieństwa – tworzenie nowej idei przez łączenie
- Jak zamienić cechy na korzyści
- Metafora
- Empatia – jak wczuć się w odbiorcę reklamy
- Słowa, słowa, słowa - jak ich dobrze używać, aby przekonać
- Kreatywność – nietypowe przykłady
W przypadku zainteresowania szkoleniem w wersji zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny 530 502 000 lub mailowy: kontakt@szkoleniaatrium.pl
A jeśli podoba Ci się to szkolenie z Adrianem Tomaszewskim, być może bedziesz zainteresowany również szkoleniem:
Grafika w reklamie
Kliknij i zerknij na program, to zajmie Ci tylko 1 minutę.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.