Niemcy pozycjonowanie (SEO) stron internetowych

Pozycjonowanie stron WWW Niemcy

Jednym z najlepszych sposobów na rozwój firm jest wejście na nowe rynki zagraniczne. Polskie firmy coraz częściej korzystają z takiej możliwości promując swoje towary i usługi za granicą. Jednym z najczęściej wybieranych kierunków ekspansji jest zachód Europy, a konkretnie Niemcy. Jest to państwo, które znajduje się po sąsiedzku, więc jest bliskie polskim firmom. W dodatku polscy przedsiębiorcy mogą korzystać z powstających instrumentów wsparcia, które zaczyna tworzyć nasz kraj. Opracowując strategię poszerzenia działalności o rynek niemiecki warto rozważyć promocję firmy w internecie. To najtańszy i najbardziej perspektywiczny kanał komunikacji.

Pozycjonowanie stron w Niemczech na fundamencie SEO

Najlepszym sposobem na budowanie świadomości marki w internecie jest pozycjonowanie. Ponieważ jest to proces czasochłonny, lecz przynoszący doskonałe efekty, jest to idealna forma reklamy dla przedsiębiorców planujących poszerzenie działalności firmy. Podjęcie odpowiednich kroków w celu osiągnięcia wysokiej pozycji w wyszukiwarce pozwoli stopniowo przygotować się na szeroko zakrojone działania marketingowe. W momencie gdy na dobre firma wkroczy na niemiecki rynek, będzie miała już ugruntowaną pozycję w sieci. A to oznacza łatwe pozyskanie klientów, budowanie zaufania do marki i zrównanie się z konkurencją, a nawet zyskanie pewnej przewagi.

Cały proces w zakresie SEO pozwoli też przygotować stronę internetową pod niemieckie realia i potrzeby konsumentów z tego kraju. Warto podjąć działania optymalizacyjne wraz z tworzeniem niemieckiej wersji językowej, aby teksty były dopasowane do potrzeb SEO i zawierały wartościowe frazy kluczowe.

Pozycjonowanie stron w Niemczech jak możemy Ci pomóc?

Jako agencja, która przeprowadziła wiele projektów międzynarodowych, w tym obejmujących Niemcy i inne kraje niemieckojęzyczne, mamy doświadczenie, które pozwala opracować i wdrożyć skuteczną strategię działania. Dzięki współpracy z licznymi specjalistami, obcokrajowcami oraz dzięki własnemu doświadczeniu poznaliśmy specyfikę niemieckich konsumentów. Jest to równie ważne jak staranne poznanie branży, którą w ramach naszych usług będziemy promować. Dzięki nam nic nie stoi na przeszkodzie aby pozycjonować stronę w Niemczech, a nawet na całym świecie!

Jako specjaliści wiemy, że pozycjonowanie nie stawia ograniczeń i jest to uniwersalny sposób na to, by skutecznie pozyskiwać klientów z dowolnego miejsca na świecie. Istotne jest jedynie zrozumienie potrzeb klientów zza granicy, co my opanowaliśmy do perfekcji. Wszystkie nasze działania, od wyboru fraz kluczowych, przez optymalizację strony w każdym jej aspekcie, po wdrażanie strategii linkowania, wykonujemy starannie i z dbałością o każdy szczegół.

Niemcy, podobnie jak Polacy, najchętniej korzystają z wyszukiwarki Google, przy czym charakterystyczne jest to, że precyzyjnie komunikują swoje zapytania. To stwarza duże pole do popisu dla fraz długiego ogona. Warto też wiedzieć, że niemieccy internauci lubią obszerne opisy i bardzo jasne, precyzyjne informacje. Liczy się dla nich przede wszystkim jakość, nie cena. Konieczna jest też doskonała znajomość języka, w przeciwnym wypadku firma nie zyska zaufania konsumentów, ani potencjalnych partnerów biznesowych.

Dlaczego warto pozycjonować stronę WWW w Niemczech?

Pozycjonowanie jest powszechnie znane jako najtańszy sposób dotarcia do klientów. Jest to szybka i tania reklama nawet o globalnym zasięgu. Firma, której strona znajduje się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce jest przez klientów postrzegana jako profesjonalna i godna zaufania. Osiągając wysoką pozycję strona pokonuje konkurencję i sprawia, że nie ginie w masie innych stron i firm o podobnej tematyce i ofercie. Warto też poznać wyniki badań dotyczących klikalności w wyniki wyszukiwania.

Na pierwszą pozycję w wyszukiwarce przypada około 30% kliknięć, na drugą w przybliżeniu 15%, a na trzecią – 10%. Dziesiąta pozycja to około 1% kliknięć Ogółem na strony znajdujące się w TOP-10 przypada 70% kliknięć. To oznacza, że nie będąc w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwań na stronę dotrze mniej niż jeden procent osób potencjalnie zainteresowanych ofertą – tym samym bardzo dużo tracimy. Te wyniki są podobne w wielu krajach i na różnych urządzeniach – desktopowych i mobilnych. Jest więc o co walczyć!

SEO FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Moja strona osiągnęła wysoką pozycję na stronie z rezultatami wyszukiwania ale konwersja jest niewielka, dlaczego?

Pogotowie SEO podejmuje działania, by osiągnąć wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania co jest kluczowe w każdej branży. Zazwyczaj oznacza to zwiększenie sprzedaży, dużą ilość klientów i oczywiście wysoki zwrot z inwestycji. Jednak trzeba pamiętać, że wysoka pozycja w wyszukiwarce to swoisty szyld, który zachęca użytkowników do wejścia na stronę. To czy ostatecznie dokonają zakupu lub innej akcji oczekiwanej przez firmę zależy od atrakcyjności samej strony, oferty, cen, łatwości sposobu poruszania się po stronie etc. Mając wysoką pozycję w wyszukiwarce i niską konwersję należy przyjrzeć się danym analitycznym i przeanalizować obszar User Experience.

Czy można wybrać pozycję w wyszukiwarce?

Nie ma możliwości, by określić pozycję z góry. Pogotowie SEO zawsze dąży do tego, żeby osiągnąć najwyższe pozycje, najlepiej pierwszą. Niemniej jednak to, jaką pozycję osiągnie strona na dane zapytanie zależy zarówno od podjętych działań z obszaru SEO, dostępnego budżetu, jak i wybranych fraz. Bardzo proste, ogólne frazy są pod kontrolą największych gigantów z każdej branży, z którymi trudno konkurować. Takie strony zazwyczaj funkcjonują w sieci od wielu lat i przeznaczają ogromny budżet na marketing. Jednak można osiągnąć bardzo dobry ruch na stronie dzięki bardziej rozbudowanym i szczegółowym frazom. Trzeba mieć też na uwadze fakt, że ranking zmienia się dynamicznie, a konkurencja również podejmuje odpowiednie działania. Nikt nie może zagwarantować, że strona znajdzie się w czołówce i się w niej utrzyma, jednak odpowiednie działania przyczynią się do sukcesu firmy.