SZKOLENIE ONLINE, 13 CZERWCA
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.
Opis szkolenia:
- Tradycyjnie rozumiany marketing stanowiący odpowiedź na potrzeby klienta bezpowrotnie odszedł do przeszłości. Dzisiejszy marketing nie odpowiada na potrzeby, lecz dąży do tego, by je wykreować.
- Skuteczne tworzenie i uświadamianie klientom ich potencjalnych potrzeb nie przyniesie oczekiwanych rezultatów bez zrozumienia mechanizmów mózgowych, które kryją się za ludzkimi preferencjami, upodobaniami, ocenami i przede wszystkim – za podejmowaniem decyzji.
- Neuromarketing to połączenie najnowszej wiedzy o mózgu człowieka z działaniami sprzedażowo-reklamowymi.
- Warsztat jest przystępnem przełożeniem wyników badań naukowych z zakresu neuromarketingu i neuroekonomii na praktykę marketingową. Aby marketing był bardziej efektywny i trafny.
Korzyści
- Umiejętność bardziej skutecznego przekonanie konsumentów do zakupu produktu lub usługi
- Umiejętność lepszego wpływania na decyzje zakupowe klientów i zrozumienie ich zachowań zakupowych
- Pogłębienie relacji na linii marka-konsument
- Sprawdzenie skuteczności wprowadzonych innowacji i zmian
- Tworzenie lepszych komunikatów marketingowych i reklamowych działających na klienta
- Identyfikowanie błędów poznawczych i zdolność przeciwdziałania im w działaniach marketingowych
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ 1. MÓZG I MARKETING NOWEJ GENERACJI
- Tradycja czy nowoczesność? Marketing a neuromarketing
- Zdrowy (nie)rozsądek? Homo oeconomicus vs homo neurobiologicus
- Pod sklepieniem. Przegląd metod badania aktywności mózgu i ich przydatność w marketingu
- W centrum wydarzeń. Mózg zakupowy i ośrodki decyzyjne
- Mały histeryk i wrażliwy siłacz. Wpływ emocji na wybór produktu
- Halo, tu baza! Poczucie bezpieczeństwa jako potrzeba pierwotna
MODUŁ 2. BŁĘDY POZNAWCZE MARKETERA, HANDLOWCA I KLIENTA
- Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana
- Białe jest białe. Efekt podobieństwa i jego pułapki
- Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa w dokonywaniu zakupów
- A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania w postawie klientów
- Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne odbiorcy komunikatu sprzedażowego
MODUŁ 3. ROLA ZMYSŁÓW W PODEJMOWANIU DECYZJI ZAKUPOWYCH
- Uczta dla zmysłów. Mechanizmy percepcji, zniekształceń i ich rola w postrzeganiu dóbr
- Jak w kalejdoskopie. Symbolika wybranych kolorów wykorzystywanych w kampaniach reklamowych
- Pepsi czy Cola? Zjawisko wyboru opartego na smaku i marce
- Rozcięte gardło i zgniłe płuca. Poziom skuteczności działań antymarketingowych
- Wiem, co myślisz! Test Utajonych Skojarzeń
- Bo to, co nas podnieca…. Aktualność zjawiska sex sells w marketingu
- Trochę kultury. Jak utarte społecznie wzorce wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych przez jednostki
Dodatkowy bonus dla klientów:
„Mapa mózgu klienta” – wizualne narzędzie budowania rozwiązań neuromarketingowych
ZOBACZ NASZE NOWOŚCI SZKOLENIOWE:
AI W MARKETINGU - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie ONLINE)
AI W MARKETINGU - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie w WARSZAWIE)
AI W MARKETINGU - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie w GDAŃSKU)
Mobile video marketing - Instagram Reels, TikTok, YouTube (nagrywanie, montaż)
Specjalista SEO: pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych
Brand Purpose - tworzenie i wdrożenie wyższego celu marki
TikTok dla biznesu: działania promocyjne i wizerunkowe
E-commerce - struktura sklepu, główne narzędzia i kanały marketingowe