Termin szkolenia
2024-06-13 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
990 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Dr Adam Zemełka
Psycholog biznesu i kognitywista. Prowadzi szkolenia z zakresu neuromarketingu oraz doradztwo w obszarze wykorzystania wiedzy o mózgu konsumenta w praktyce sprzedażowej. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu. Autor programów szkoleń i studiów z zakresu psychologii stosowanej w zarządzaniu, marketingu, edukacji i terapii. Dyrektor Instytutu Psychologii i Zarządzania Collegium Humanum w Poznaniu. Autor książek i artykułów związanych z neuronauką oraz psychologią rozwoju osobistego i zawodowego człowieka. Prelegent konferencji naukowych i branżowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.

SZKOLENIE ONLINE, 13 CZERWCA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

Opis szkolenia:

  • Tradycyjnie rozumiany marketing stanowiący odpowiedź na potrzeby klienta bezpowrotnie odszedł do przeszłości. Dzisiejszy marketing nie odpowiada na potrzeby, lecz dąży do tego, by je wykreować.
  • Skuteczne tworzenie i uświadamianie klientom ich potencjalnych potrzeb nie przyniesie oczekiwanych rezultatów bez zrozumienia mechanizmów mózgowych, które kryją się za ludzkimi preferencjami, upodobaniami, ocenami i przede wszystkim – za podejmowaniem decyzji.
  • Neuromarketing to połączenie najnowszej wiedzy o mózgu człowieka z działaniami sprzedażowo-reklamowymi.
  • Warsztat jest przystępnem przełożeniem wyników badań naukowych z zakresu neuromarketingu i neuroekonomii na praktykę marketingową. Aby marketing był bardziej efektywny i trafny.

Korzyści

  • Umiejętność bardziej skutecznego przekonanie konsumentów do zakupu produktu lub usługi
  • Umiejętność lepszego wpływania na decyzje zakupowe klientów i zrozumienie ich zachowań zakupowych
  • Pogłębienie relacji na linii marka-konsument
  • Sprawdzenie skuteczności wprowadzonych innowacji i zmian
  • Tworzenie lepszych komunikatów marketingowych i reklamowych działających na klienta
  • Identyfikowanie błędów poznawczych i zdolność przeciwdziałania im w działaniach marketingowych

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ 1. MÓZG I MARKETING NOWEJ GENERACJI

  1. Tradycja czy nowoczesność? Marketing a neuromarketing
  2. Zdrowy (nie)rozsądek? Homo oeconomicus vs homo neurobiologicus
  3. Pod sklepieniem. Przegląd metod badania aktywności mózgu i ich przydatność w marketingu
  4. W centrum wydarzeń. Mózg zakupowy i ośrodki decyzyjne
  5. Mały histeryk i wrażliwy siłacz. Wpływ emocji na wybór produktu
  6. Halo, tu baza! Poczucie bezpieczeństwa jako potrzeba pierwotna

MODUŁ 2. BŁĘDY POZNAWCZE MARKETERA, HANDLOWCA I KLIENTA

  1. Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana
  2. Białe jest białe. Efekt podobieństwa i jego pułapki
  3. Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa w dokonywaniu zakupów
  4. A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania w postawie klientów
  5. Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne odbiorcy komunikatu sprzedażowego

MODUŁ 3. ROLA ZMYSŁÓW W PODEJMOWANIU DECYZJI ZAKUPOWYCH

  1. Uczta dla zmysłów. Mechanizmy percepcji, zniekształceń i ich rola w postrzeganiu dóbr
  2. Jak w kalejdoskopie. Symbolika wybranych kolorów wykorzystywanych w kampaniach reklamowych
  3. Pepsi czy Cola? Zjawisko wyboru opartego na smaku i marce
  4. Rozcięte gardło i zgniłe płuca. Poziom skuteczności działań antymarketingowych
  5. Wiem, co myślisz! Test Utajonych Skojarzeń
  6. Bo to, co nas podnieca…. Aktualność zjawiska sex sells w marketingu
  7. Trochę kultury. Jak utarte społecznie wzorce wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych przez jednostki

Dodatkowy bonus dla klientów:

„Mapa mózgu klienta” – wizualne narzędzie budowania rozwiązań neuromarketingowych

 

ZOBACZ NASZE NOWOŚCI SZKOLENIOWE:

AI W MARKETINGU  - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie ONLINE)

AI W MARKETINGU  - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie w WARSZAWIE)

AI W MARKETINGU  - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie w GDAŃSKU)

Mobile video marketing - Instagram Reels, TikTok, YouTube (nagrywanie, montaż)

Specjalista SEO: pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych

Brand Purpose - tworzenie i wdrożenie wyższego celu marki 

TikTok dla biznesu: działania promocyjne i wizerunkowe

E-commerce - struktura sklepu, główne narzędzia i kanały marketingowe

ZOBACZ INNE NASZE SZKOLENIA Z DIGITAL MARKETINGU I SOCIAL MEDIÓW

Trener
Dr Adam Zemełka
Psycholog biznesu i kognitywista. Prowadzi szkolenia z zakresu neuromarketingu oraz doradztwo w obszarze wykorzystania wiedzy o mózgu konsumenta w praktyce sprzedażowej. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu. Autor programów szkoleń i studiów z zakresu psychologii stosowanej w zarządzaniu, marketingu, edukacji i terapii. Dyrektor Instytutu Psychologii i Zarządzania Collegium Humanum w Poznaniu. Autor książek i artykułów związanych z neuronauką oraz psychologią rozwoju osobistego i zawodowego człowieka. Prelegent konferencji naukowych i branżowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.