Pozycjonowanie
Poznań

Skontaktuj się z nami

    Zamów bezpłatną wycenę




    Oferta Pozycjonowanie

    Często mówi się, że kto nie istnieje w Internecie, ten nie istnieje wcale.

    Miasto Poznań jest jednym z głównych ośrodków biznesowych w Polsce, który skupia na swoim terenie ponad 100 tysięcy firm. W stolicy Wielkopolski rozwija się w szybkim tempie branża usługowa, ale miasto przyciąga również wielu turystów. Taka sytuacja powoduje, że konkurencja jest bardzo duża. Aby nie pozostawać w tyle i na co dzień być o krok przed konkurencją, warto zainwestować w pozycjonowanie stron internetowych, które pomoże zwiększyć popularność każdego podmiotu gospodarczego.

    Pozycjonowanie stron internetowych

    Pozycjonowanie stron jest złożonym procesem, który składa się z działań optymalizacyjnych on-site i off-site. Jego celem jest uzyskanie przez stronę najlepszych wyników dla robotów wyszukiwarki Google oraz dla użytkowników Internetu. W procesie pozycjonowania strona zostaje zoptymalizowana pod kątem swojej struktury, nasycenia odpowiednią ilością słów kluczowych i zbudowania profilu linków (tzw. link building). Pozycjonowanie obejmuje także ciągłą weryfikację strony na podstawie analizy konkurencji i zmian, zachodzących w algorytmach Google.

    Optymalizacja SEO

    Optymalizacja strony internetowej to szereg działań, których rezultatem jest poprawa zawartości witryny i jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Zakres optymalizacji obejmuje m.in. audyt SEO strony, analizę skryptu i struktury kodu czy zbadanie indeksacji witryny. Przeprowadzenie optymalizacji wymaga poprawy elementów, które nie są widoczne dla użytkownika, ale również tych, na które użytkownik zwróci uwagę. Nasycenie treści na stronie najczęściej wyszukiwanymi frazami kluczowymi to jeden z czynników, który może sprawić, że Twoja witryna zacznie być obecna w TOP10 wyszukiwarki Google. Zwiększony, dzięki temuruch na stronie przekłada się bezpośrednio na jej konwersję, wzrost zysków i budowanie renomy marki w sieci.

    Działania on-site

    W skład optymalizacji on-site wchodzą wszelkie czynności, które są wykonywane na Twojej stronie internetowej. To działania pracochłonne i wymagające czasu. Zalicza się do nich m.in.:

    • zastosowanie narzędzi Google Analytics i Google Search Console,
    • analizę kodu strony,
    • indeksację witryny,
    • eliminację duplikacji treści,
    • optymalizację nagłówków i meta tagów,
    • wykorzystanie content marketingu z uwzględnieniem adekwatnych fraz,
    • weryfikację adresów URL,
    • analizę linków wewnętrznych,
    • sprawdzenie responsywności strony,
    • poprawę szybkości ładowania witryny.

    Działania off-site

    Optymalizacja zewnętrzna, czyli off-site, obejmuje trzy czynności, które wykonywane są poza obrębem strony:

    • link building - sprawia, że strony stają się bardziej popularne, dzięki odwołującym się do niej linkom ze sprawdzonych i wartościowych witryn,
    • content marketing poza witryną - odnośniki do Twojej strony znajdują się na forach internetowych, blogach, w katalogach oraz zawierają je inne atrakcyjne treści, umieszczone na portalach zewnętrznych,
    • analizę konkurencji - dostarcza bardzo wartościowych informacji i pozwala śledzić trendy, które określają potrzeby internautów co do zawartości strony.

    Zalety kampanii Google Ads

    Kampania linków sponsorowanych Google Ads stanowi doskonały przykład marketingu internetowego. Dzięki niej Twoja witryna jest wyświetlana wyżej niż organiczne wyniki wyszukiwania, a kampania może być wdrażana równolegle z procesem pozycjonowaniaGoogle Ads działają w systemie PPC (Pay Per Click), co oznacza płatność za jedno kliknięcie w reklamę. Do głównych zalet Google Ads zaliczyć można:

    • personalizację - Google Ads są elastyczne i łatwo dostosowują się do specyfiki firmy i branży,
    • efekt natychmiastowy - wyświetlanie linków sponsorowanych od razu po konfiguracji kampanii i zasileniu konta,
    • kierowanie kampanią - Google Ads umożliwiają zmianę ustawień w trakcie trwania kampanii.
    Co odpowiada za uzyskiwanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google?

    W Polsce najpopularniejszą wyszukiwarką jest Google, używa jej ponad 90% użytkowników Internetu. Roboty Google poddają Twoją stronę internetową nieustannemu skanowaniu, jednocześnie poszukując informacji i porządkując je. Jeśli robot nie przeskanuje Twojej strony np. z powodu błędów technicznych, uniemożliwiających indeksację, nie trafi ona na wysokie pozycje wśród wyników wyszukiwania. Ponadto dla robotów przyjazne są wartościowe i unikalne treści, dlatego warto zdecydować się na profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych.

    Jak opracować właściwą strategię pozycjonowania strony internetowej?

    Każda strategia pozycjonowania strony internetowej powinna zostać opracowana na podstawie dogłębnej analizy potrzeb i oczekiwań klienta oraz w oparciu o audyt SEO. Nie można posługiwać się jedną, uniwersalną strategią dla wszystkich kontrahentów, ponieważ każda witryna jest inna, cele biznesowe firm się różnią i każdy oczekuje innych efektów po zakończonej kampanii. Istotne jest przede wszystkim określenie grupy docelowej odbiorców, dobór odpowiednich fraz kluczowych, a wszystko to powinno odbywać się w odniesieniu do specyfiki branży. Rezultatem dobrze przeprowadzonej strategii pozycjonowania strony jest zwiększenie jej widoczności i pozycji pośród wyników wyszukiwania, wzrost ruchu na niej oraz usprawnienie efektywności w zdobywaniu nowych klientów przez firmę.

    Dlaczego dobór słów kluczowych jest taki istotny?

    Odpowiedź na pytanie, jakich fraz poszukują użytkownicy Internetu, stanowi kluczową kwestię w procesie pozycjonowania. Oznacza to, że publikowanie na Twojej stronie odpowiednich treści, które zawierają pożądaną ilość fraz, będzie automatycznie zwiększać pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google. Dobór odpowiednich fraz stanowi fundament całej kampanii. Co więcej, muszą to być frazy kluczowe, które generują sprzedaż, najczęściej wyszukiwane przez potencjalnych klientów.

    Zostaw kontakt, a my pomożemy w rozwoju Twojego biznesu!

      Strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Zobacz: Politykę Prywatności oraz Warunki Korzystania z usługi.

      Jak pozycjonujemy strony www?

      W naszej pracy szczególny nacisk kładziemy na bezpieczeństwo oraz efektywność naszych działań SEO. Staramy się pozycjonować strony www zgodnie z zasadami, akceptowanymi przez Google, nie narażając naszych kontrahentów na niepotrzebne ryzyko utraty pozycji lub usunięcie domeny z listy w wynikach wyszukiwania. Rzetelnie podchodzimy do powierzonych nam zadań, a nasze usługi realizujemy z dbałością o każdy detal. Nasza agencja SEO współpracuje z klientami wieloetapowo, co zostało przedstawione poniżej.

      Wstępne rozeznanie

      pierwszej kolejności przeprowadzamy szczegółową rozmowę, poznajemy oczekiwania klienta i podjęte przez niego do tej pory działania z zakresu marketingu internetowego. Kolejny krok to bezpłatna wycena, która jest przygotowywana indywidualnie po konsultacji SEO i wysyłana pocztą e-mail. Wstępna oferta określa zakres niezbędnych działań SEO i szacunkowe koszty ich przeprowadzenia.

      Audyt SEO

      Audyt Twojej witryny wykonujemy pod kątem jej funkcjonalności. Oceniamy, czy została przeprowadzona odpowiednia  optymalizacja  pod  SEO, a jeśli nie – określamy zmiany, które należy wdrożyć.

      Analiza konkurencji

      Następny krok we współpracy z nami to analiza stron internetowych firm z tej samej branży. Sprawdzamy pozycje konkurencyjnych witryn w Google, zastosowane w nich optymalizacje oraz inne czynności, dzięki którym mają przewagę nad Twoją stroną firmową.

      Zalecane działania

      Na tym etapie specjalista agencji SEO SEM przedstawia wszystkie rekomendacje, które powstały w wyniku przeprowadzonych analiz. Określają one czynności, które należy podjąć, aby poprawić ranking Twojej strony i uzyskać efekty pozycjonowania.

      Opracowanie strategii skutecznego pozycjonowania stron internetowych

      Przygotowujemy strategię dostosowaną do Twoich oczekiwań i budżetu firmy. Wszystkie działania mogą być korygowane na każdym etapie procesu pozycjonowania stron www.

      Właściwe pozycjonowanie strony internetowej klienta

      Jeśli zaakceptujesz przedstawiony przez nas plan działań, przechodzimy do jego realizacji. Zmiany są na bieżąco monitorowane i dostosowywane do aktualnej sytuacji.

      Skuteczne pozycjonowanie stron w Poznaniu

      Pozycjonowanie należy traktować jako złożony proces, a jego poszczególne etapy prowadzą do osiągnięcia zamierzonego celu. Czynniki, wpływające na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce Google, działają na zasadzie naczyń połączonych. Aby pozycjonowanie strony okazało się skuteczne, nie można koncentrować się na pojedynczym etapie, ale należy działać kompleksowo. Tylko takie podejście gwarantuje systematyczne zwiększanie ruchu w witrynie dzięki pozycjonowaniu stron.

      Po jakim czasie możesz się spodziewać efektów pozycjonowania?

      To pytanie jest bardzo często zadawane przez osoby, których strony pozycjonuje agencja SEO SEM, ale niestety nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi. Pierwsze rezultaty pozycjonowania mogą być widoczne na już po kilku dniach od momentu wdrożenia zaplanowanych działań, ale odczuwalne skutki można zauważyć po przeprowadzeniu optymalizacji na Twojej stronie internetowej. Na efekty pozycjonowania na konkretne słowa kluczowe trzeba poczekać nieco dłużej, nawet kilka miesięcy. Najlepsze wyniki pozycjonowania odnotowuje się po roku od rozpoczęcia realizowania strategii.

      Dlaczego warto pozycjonować strony internetowe?

      W obecnych czasach proces zakupowy najczęściej poprzedzony jest wyszukiwaniem produktów lub usług w Internecie. Większość internautów ufa wynikom wyszukiwania, ale zazwyczaj otwiera 7-10 stron, znajdujących się na czele listy dla konkretnego zapytania. Dlatego też Twoja strona internetowa powinna znaleźć się w pierwszej dziesiątce rankingu, tak, aby klient mógł Cię bardzo łatwo odnaleźć. Generowanie większego ruchu na stronie skutkuje zwiększeniem sprzedaży, a to przekłada się na efekty w postaci wzrostu zysków i zwrotu wydatków, poniesionych na pozycjonowanie.

      Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Poznaniu?

      To kwestia ustalana indywidualnie. Cena pozycjonowania w Poznaniu uzależniona jest od kilku czynników. Największy wpływ na pozycjonowanie ma branża, w której działa firma, ponieważ w większości cenę kształtują słowa kluczowe (ich konkurencyjność) na stronie i rodzaj promowanych usług bądź produktów. Budżet na pozycjonowanie będzie również uwarunkowany aktualnym stanem Twojej strony internetowej, jej popularności w sieci czy historii domeny. Poza tym koszt kampanii jest zależny także od stawek, określonych przez specjalistów SEO. Warto mieć na uwadze, że każda nowa publikacja treści na stronie będzie wymagała optymalizacji i dodatkowych kosztów.

      Pozycjonowanie Poznań z agencją SEO Green Parrot - sprawdź, kim jesteśmy

      Green Parrot to nieustannie rozwijający się zespół specjalistów SEO. Na bieżąco śledzimy zmieniające się trendy i doskonalimy skuteczny marketing internetowy. Dzięki pozycjonowaniu setek stron i wieloletniemu doświadczeniu zapewniamy naszym klientom widoczne efekty, wynikające z ich obecności w sieci. Praca jest dla nas największą pasją, ciągle podnosimy swoje umiejętności, zdobywamy doświadczenie i pogłębiamy wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Naszym celem jest dążenie do poprawy usług internetowych. Działamy rzetelnie i uczciwie, zgodnie z zasadami etyki i bezpieczeństwa. Dobro i sukces naszych klientów stanowi dla nas najwyższą wartość. Staramy się działać profesjonalnie, ponieważ mamy świadomość, jakie konsekwencje niesie ze sobą każdy niepotrzebny błąd.

      Pozycjonowanie strony - nasza oferta

      Najczęściej promocja firmy odbywa się za pomocą marketingu internetowego. Jako doświadczona agencja SEO rozumiemy zachowania konsumenckie w sieci i w odpowiedzi na nie jesteśmy w stanie zaproponować skuteczną i dopasowaną do Twoich potrzeb kampanię. Łączymy ze sobą różne czynności, ponieważ wychodzimy z założenia, że biznes wymaga kompleksowych usług. Dokładamy wszelkich starań, aby wizerunek Twojej firmy w Internecie był spójny, ponieważ to zdecyduje o rozpoznawalności Twojej marki i rosnącym zaufaniu potencjalnych klientów. Oferujemy działania SEO, które pomogą potencjalnym klientom odnaleźć Twoje usługi i produkty. Budujemy strategię marketingu internetowego, która skutecznie przyciąga klientów do Twojego biznesu. Wspólnie opracowujemy plan działania, procedury i usługi, które zwieńczą nasza współpracę obopólnymi korzyściami.

      Pozycjonowanie lokalne

      Ten typ pozycjonowania obejmuje czynności, które prowadzą do uzyskania przez Twoją stronę internetową wysokiej pozycji na liście wyszukiwania w danym regionie lub mieście. Dzięki lokalnemu pozycjonowaniu stron potencjalni klienci trafiają bezpośrednio do Twojej firmy, co pomaga w rozwijaniu działalności i budowaniu przewagi konkurencyjnej. Warto mieć na uwadze, że lokalne SEO to nie tylko odpowiednia optymalizacja strony, ale również założenie wizytówki w Google Moja Firma. Zawiera ona sporo informacji, cennych dla internautów, w tym adres, numer kontaktowy, trasę dojazdu czy godziny otwarcia.

      Pozycjonowanie lokalne czy globalne?

      Wyniki wyszukiwania w Google wyświetlane są na podstawie geolokalizacji użytkownika oraz w oparciu o historię jego zapytań. To sprawia, że są jak najbardziej trafione i odpowiadają potrzebom internauty. W sytuacji, gdy Twoja firma działa jedynie na terenie miasta lub w jego okolicach, postaw na lokalne pozycjonowanie. Jeśli natomiast prowadzisz sprzedaż ogólnopolską, optymalnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie pozycjonowanie globalne. Wybór rodzaju pozycjonowania jest niezwykle istotny nie tylko ze względu na różnicę w kosztach, ale również z uwagi na czas, potrzebny do osiągnięcia zaplanowanych rezultatów.

      Pozycjonowanie sklepów internetowych

      Rynek e-commerce rozwija się w bardzo szybkim tempie, dlatego też sklep internetowy wymaga specjalnego podejścia do pozycjonowania. Dla serwisów z branży e-commerce niezbędne jest zarówno optymalizowanie treści, jak i troska o bezpieczeństwo klientów oraz szybkość ładowania się strony. Większość sklepów internetowych nie działa tylko na rynku regionalnym, ale poprzez lokalne pozycjonowanie stron internetowych buduje świadomość klientów o marce w obrębie konkretnego miasta. Osoby, poszukujące konkretnego produktu lub usługi w Poznaniu, w wynikach wyszukiwania trafiają bezpośrednio na sklep internetowy z siedzibą w okolicy.

      Pozycjonowanie long tail

      Zapytania internautów stają się coraz bardziej szczegółowe i rozbudowane, a takie frazy nazywane są long tail. Ten rodzaj pozycjonowania stron internetowych jest obecnie jednym z najszybszych sposobów przeprowadzenia tego procesu, który dodatkowo daje długotrwałe efekty. Frazy long tail składają się z ponad dwóch słów kluczowych i charakteryzują się niższą konkurencyjnością.

      Dlaczego warto powierzyć pozycjonowanie strony internetowej specjalistom z agencji SEO Green Parrot?

      Nieumiejętnie przeprowadzony proces pozycjonowania stron może skutkować komplikacjami. Wszystkie zmiany, zachodzące na stronie, muszą być wdrażane w fachowy sposób przez specjalistów SEO i SEM. Dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie tego zadania od samego początku agencji SEO SEM. Doświadczenie naszych specjalistów SEO sprawia, że na bieżąco podążają za zmieniającymi się algorytmami wyszukiwarki Google. Dbamy o swój rozwój, doskonalimy umiejętności i troszczymy się o wysoki poziom obsługi klienta. Oferujemy naszym klientom skuteczne pozycjonowanie stron www, które opieramy na indywidualnie opracowanej strategii. Przeprowadzane przez nas analizy sprawiają, że przygotowujemy konkretny plan działań, optymalny dla potrzeb Twojej firmy. Proponujemy rozwiązania, które pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji.

      Zostaw kontakt, a my pomożemy w rozwoju Twojego biznesu!

        Strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Zobacz: Politykę Prywatności oraz Warunki Korzystania z usługi.

        Zapytaj nas o propozycję dla Twojej marki

          Skontaktujmy się

          Warszawa

          ul. Szturmowa 9/13
          02-678 Warszawa

          Katowice

          ul. Jesionowa 22 / 3.5
          40-006 Katowice