Czyli jak oceniają szkolenia sami uczestnicy
15 gru 2010, 19:29
Niestety pracodawca zawsze patrzy na koszty. Rzadko inwestują w rozwój pracowników
16 gru 2010, 22:39
Owszem, ale coraz częściej przekonują się, że starym systemem nic nie zdziałają. Tylko czasami trzeba im to wytłumaczyć z polskiego na nasze.
Powodzenia w tłumaczeniu
31 sty 2011, 18:36
Hmm a trzeba przekonywać firmę aby nas wysyłała na szkolenie? Zawsze mi się wydawało, że firma najpierw szuka ciekawych szkoleń dla pracowników, a potem proponuje im szkolenia. Nie wyobrażam sobie, abym miał błagać ....
28 wrz 2011, 19:29
Hmm powiedizeć prosto z mostu że chcemy isc na szkolenie. Moim zdaniem taka prosta rozmowa, bez ściemniania jest najlepsza.
30 paź 2011, 19:59
Zasugerować że stoimi w miejscu, a nam zalezy aby się rozwijaźć... na tym oczywiście zyska firma w której pracujemy. Wykształcony prawownik to dobry pracownik.
18 lis 2015, 17:41
Każda porządna i szanująca się firma powinna inwestować w swoich pracowników. Ich szkolenia również są wizytówką firmy. Nie liczy się tylko pensja, ale także inwestowanie w rozwój kwalifikacji i wiedzy. Co chwila coś się zmienia na rynku, wchodzą nowe przepisy i pracownicy muszą być na czasie. Dodatkowo, jeśli w firmie są przeprowadzane różnego rodzaju audyty zewnętrzne, to audytorzy zawsze patrzą na to czy personel jest odpowiednio wykwalifikowany i czy przechodzi szkolenia.
04 gru 2015, 16:11
Dokładnie tak jak powyżej, wybrać najlepsze opcje szkoleniowe i z gotowym dowodem mającym na celu rozwój firmy, udać się do szefostwa. W dzisiejszych czasach szkolenia i kursy, zwłaszcza w dużych firmach są konieczne! Rozwój to podstawa!
08 lut 2016, 10:29
Pracodawca liczy na realne zyski z zainwestowanych w Ciebie pieniędzy więc dobrze wybierz rodzaj szkolenia i pokaż szefowi agendę. Może jego tez zainteresuje tematyka? Znajdź kilka argumentów praktycznych. Trudno mi doradzić jeśli nie znam branży...
19 lut 2017, 10:15
Jeśli firma potrzebuje Twojego rozwoju to zapewne będzie chciała wysłać Cię na szkolenie.
27 mar 2017, 15:37
Każda firma która naprawdę chce się rozwijać powinna co najmniej 2-3 razy w roku wysyłać swoich pracowników na branżowe szkolenia. Wiadomo że główny nacisk pracownik musi sam położyć w samorozwój bo mało którą firmę z sektora MŚP stać na comiesięczne szkolenia.
W zależności w jakiej branży się działa - jak kontrola jakości to np. dobre będą szkolenia iso 9001, jak dla marketingu to może z SEO czy technik pozyskiwania lead'ów, jak coś ze sprzedażą - to może dobre będą z technik perswazji. Zależy co kto czego potrzebuje
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.