Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 06:35

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 08 sty 2012, 12:30 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 22 gru 2011, 20:29
Posty: 33
Gregory pisze:
Ogólnie mówiąc jest tak, to co da rade zrobić to realizujemy, a to co wymaga czasu nie możemy zrealizować. Proste.


No pewnie
warto jednak zadbac o to, aby odmawiająć nie urazić nikogo.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 26 sty 2012, 22:25 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 24 sty 2012, 22:45
Posty: 30
Od tego sa szkolenia:) "jak mówić, aby nie obrazić osoby, jak odmawiać itd"

Poza tym, wydaje mi się, ż ejeśi ktos prosi ans na sam konic przygotować, o zmianę to liczy sie z tym, że może sie to nie udać.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 26 mar 2012, 16:29 
Offline
Starszy Ekspert
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 lut 2012, 11:37
Posty: 408
Dla mnie szkolenie kończy się sukcesem wtedy, gdy wychodzę z niego zainspirowana, podbudowana i co najważniejsze: zdobyłam wiedzę na której mi zależało. :D Czy zdarzyło Wam się czuć wiatr w żaglach po szkoleniu? Czy stało się dla Was inspiracją do działania?

_________________
pozdrawiam
Maja


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 30 lip 2012, 10:10 
Offline
Początkujący
 Wyświetl profil

Rejestracja: 26 lip 2012, 11:05
Posty: 11
Maciej pisze:
Mam takie pytanie do fachowców: Organizujemy szkolenie zamknięte, wszystko jest ustalone (oczywiście najważniejszy program, zgodny z oczekiwaniami), umowa podpisana, szkolenie w trakcie i ... nagle dzwoni organizatorka i mówi, że chce wprowadzić nowy element tematyczny do szkolenia a usunąć inny. Co robicie?


Zależy od:
- jaki temat szkolenia był realizowany i czy zmiana, której wymaga klient jest zgodna z tematyką szkolenia tzn. nie zmienia obszaru. Np. Całe szkolenie jest przygotowane na: negocjacje z klientem, a klient nagle chce kurs gotowania...
- jak wielka jest to zmiana, czy wymaga zmiany trenera;
- czasu, który pozostał do zrealizowania usługi;
- oczekiwań dot. efektu szkolenia tzn. jeżeli klient chce aby na szkoleniu jego pracownicy poznali tajniki negocjacji z klientem, to możemy mówić o skuteczności szkolenia tylko wówczas gdy zrealizujemy założony program i harmonogram a wszelkie zmiany zaburzają tą koncepcję.
itp.

Jest wiele determinant, aczkolwiek jeżeli stawiamy głównie na zadowolenie klienta to trzymamy się wersji powszechnie znanej "Nasz Klient, Nasz Pan".

Pozdrawiam
AK

_________________
Zapraszamy na szkolenia zamknięte zwiększające efektywność organizacji, rozwój przywództwa.
Nasza aktualna oferta dostępna pod adresem www.humanpartner.pl


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 31 lip 2014, 16:11 
Offline
Nowicjusz
 Wyświetl profil

Rejestracja: 30 lip 2014, 13:30
Posty: 6
Ja najpierw pytam o powód zmiany a w zależności od tego powodu namawiam do pozostania przy pierwotnej wersji - bądź nie. Zmieniam zgodnie z życzeniem klienta, jednak przy utrzymaniu podstawowych i niezmienialnych założeń. Pozdrawiam. Iwona Kubis

_________________
Szkolenia, Coaching, Doradztwo, Feng-Shui, Psychoterapia.
Zapraszam na moje strony:
http://www.iwona-kubis.pl
http://dobry-styl-zycia.blogspot.com
http://dobry-styl-zycia.blog.pl


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 19 sty 2015, 13:26 
Offline
Bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 19 sty 2015, 13:02
Posty: 18
Moim zdaniem trener ma racje to ona szkoli wiec chyba wie co będzie najlepsze więc zmiany nie zawsze są złe ":)


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 21 sie 2016, 00:30 
Offline
Nowicjusz
 Wyświetl profil

Rejestracja: 21 sie 2016, 00:19
Posty: 6
Wielokrotnie spotkałam się z sytuacjami, w których trenerzy zmieniali materiał w trakcie szkolenia, nie realizując w 100% programu. Ja uważam to za słuszne o ile nie odbiega mocno od tematu i jeżeli trener zmienia zakres merytoryczny na prośbę większości grupy lub w przypadku, że widzi iż poziom merytoryczny jest niedostosowany do poziomu grupy. Elastyczność trenera jest bardzo ważna.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits