Tytuł: Narzędzia do komunikacji i wspomagania prac grupowej
Zamieszczono: 11 paź 2012, 22:00
Bardzo aktywny
Rejestracja: 08 lip 2011, 14:59 Posty: 56
Altkom Akademia w Łodzi zaprasza do udziału w 2-dniowym szkoleniu: Narzędzia do komunikacji i wspomagania prac grupowej – Sharepoint, realizowanego w ramach projektu „Rozwój kapitału ludzkiego firm z sektora MMP”.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli i kadry zarządzającej mikro- i małych przedsiębiorstw z terenu województwa łódzkiego. Przeznaczone jest dla użytkowników, którzy chcą poznać zasady współdzielenia dokumentów i informacji w firmowym intranecie oraz organizujących strukturę i zawartość witryn, a także odpowiedzialnych za nadawanie uprawnień i tworzenie obiegu dokumentów w portalu intranetowym zbudowanym w oparciu o Windows SharePoint Services 3.0.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności posługiwania się listami i bibliotekami, korzystania ze wspólnych kalendarzy i kontaktów oraz tworzenia i dostosowywania obszarów roboczych dokumentów i spotkań. Uczestnik nauczy się publikować dokumenty i informacje z zachowaniem historii zmian, aby zbudować bazę wiedzy. Będzie potrafił także nadawać i kontrolować uprawnienia użytkowników, tworzyć obieg dokumentów w celu automatyzacji procesów biznesowych
Szkolenie jest bezpłatne.
Okres realizacji szkoleń: 06-07.11.2012;
Miejsce: Altkom Akademia ośrodek w Łodzi, 90-441 Łódź, al. Kościuszki 103/105
W celu zgłoszenia na szkolenie należy pobrać kartę zgłoszeniową ze strony internetowej http://www.topas.com.pl/projekty/projekt-toplod/ następnie złożyć ją w biurze Altkom lub przesłać pocztą, faksem, mailem(skan karty).
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników