Prowadzący: prof. Andrzej Falkowski z SWPS - ekspert w zakresie strategii marketingowych i psychologii marketingu, współautor książki "Psychologia zachowań konsumenckich", kierownik Katedry Psychologii Marketingu SWPS
ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA:
1. Marketing w aspekcie zachowań konsumenckich
rozróżnienie miedzy potrzebami (needs) i pragnieniami (wants) w strategiach marketingowych marketingowa krótkowzroczność (marketing myopia) – jak jej przeciwdziałać
2. Motywacje i emocje w marketingu kupowanie nieplanowane - reakcje konsumentów na zabiegi marketingowe reakcje konsumenta na cenę, promocje cenowe kupowanie powtarzane, nawykowe i przywiązanie do marki
3. Strategie marketingowe rodzaje strategii marketingowych ustalanie celów strategicznych w marketingu wybór optymalnej strategii z uwzględnieniem specyfiki branży i zachowań konsumentów 4. Orientacje w zarządzaniu marketingowym i ustalanie hierarchii celów w planowaniu strategicznym: maksymalizacja konsumpcji maksymalizacja wyboru maksymalizacja jakości
5. Zarządzanie marketingowe a zachowania konsumenckie maksymalizacja sprzedaży (the Selling Concept) maksymalizacja satysfakcji konsumenta (the Marketing Concept) marketing społeczny (Social Marketing Concept) postawy konsumenckie – konsumenckie oczekiwania i zadowolenie dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa
6. Strategie cenowe i strategie promocyjne warunkowanie klasyczne w reklamie: sterowanie preferencjami konsumentów z wykorzystaniem siły skojarzeń towaru z bodźcami przyciągającym i awersyjnymi warunkowanie instrumentalne w strategiach promocyjnych – bodźce różnicujące, wzmacnianie nieregularne, kształtowanie zachowania w supermarkecie
7. Psychograficzna segmentacja rynku
8. Pozycjonowanie produktów i marek na rynku konkurencyjnym
9. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam wrażliwość zmysłowa konsumenta: próg bodźca i spostrzeganie podprogowe (próg różnicy i prawo Webera) zastosowanie prawa Webera: strategia zmniejszania i zwiększania wymiaru bodźca (downsizing i upsizing) skalowanie wielowymiarowe jako metoda pozycjonowania produktu i marki psychologia postaci w reklamie. stosowanie w reklamach: prawa bliskości, prawa podobieństwa, prawa domykania, „dobrej figura” lub „dobrej kontynuacja” oraz prawa „wspólnej drogi”.
10. Pamięć w zachowaniach konsumenckich – tworzenie skutecznych i zapamiętywalnych kampanii reklamowych Strategie reklamowe a sieciowe modele pamięci: wskazówki przywoływania reklamy, ad retrieval cues Pamięć autobiograficzna w reklamie: emocje i poznanie w kontekście fałszywej pamięci. Rekonstrukcja pamięci w reklamie: zniekształcanie pamięci koloru, dźwięku i smaku wcześniej doświadczanych produktów. Praktyczne skutki tworzenia fałszywej pamięci konsumentów.
***
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:
materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne imienny certyfikat ukończenia szkolenia e-mailowe konsultacje z trenerem do 30 od zakończenia szkolenia lunch w restauracji catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka aktualny numer magazynu marketingowego Marketer+
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników