Termin szkolenia: 15-16 grudnia 2014, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Cena netto: 1590 zł trener: Tomasz Żyminkowski
Szkolenie prowadzone jest przy wykorzystaniu warsztatowych metod pracy. Mini wykłady są tylko wstępem do indywidualnego i grupowego rozwiązywania konkretnych problemów (case study). Dyskusje prowadzić mają do wzajemnej wymiany wiedzy i doświadczeń oraz do refleksji nad tym, co zmienić w firmie, aby udowadniając, że marketing przynosi konkretne efekty, budować pozycję marketingu i swoją w firmie.
Korzyści ze szkolenia: - Nabycie umiejętności oceny skuteczności i efektywności działań marketingowych - Umiejętności zastosowania metod i narzędzi kontroli marketingowej - Umiejętność kompleksowej analizy działań marketingowych na podstawie danych liczbowych oraz statystyk sprzedażowych i marketingowych - Umiejętność wypracowania praktycznego systemu controllingowego w firmie - Umiejętność określania celów marketingowych, weryfikacji strategii marketingowej dzięki bieżącej ocenie skuteczności działań marketingu oraz podjęcia działań korygujących. - Umiejętność obliczenia ROI w marketingu, czyli wskaźnika zwrotu z inwestycji
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników