Wszystko zależy od branży. Jeśli handlujemy jakimś towarem w internecie to najważniejsza będzie dobra optymalizacja strony oraz linkowanie strony. Dużo dają także Adwords. Jeśli sprzedajemy usługi luksusowe, albo drogie usługi, wówczas liczy się dobry networking. Przy sprzedaży coachingu i szkoleń to zawsze podstawowe źródło pozyskiwania klientów. Internet to ułamek przychodu. Klient chce wiedzieć że dobrze wydaje swoje pieniądze, a usługa taka jak coaching biznesowy, dopóki przez niego nie przejdziemy nie da się łatwo ocenić. Radio, telewizja i inne temu podobne media to droga sprawa, poza tym ciężko ucelować we właściwego klienta.
_________________ Szkolenia indywidualne oraz coaching we Wrocławiu Zaprasza profesjonalny coach ICF i psycholog biznesu - Oliwia Matejko. http://www.abakano.pl
Dobrze jest dzwonić do klientów albo odwiedzać ich osobiście. Nie liczy się tylko sprzedaż, ale budowanie świadomości marki. Często ludzie, do których się odezwie, sami później dzwonią lub szukają kontaktu, bo nagle znalazła się u nich potrzeba na dany produkt.
Klienta najłatwiej znaleźć w internecie. Dobrym pomysłem może być reklama na stronach i forach biznesowych, oraz na blogach - warto pomyśleć także nad marketingiem internetowym w tych miejscach. Jeśli posiadacie własną stronę internetową, to warto także zainwestować w pozycjonowanie
Przychylam się do opinii mojego przedmówcy. Dziś to obecność w sieci warunkuje popularność danych marek i wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku firm. Każda strona czy to firmowa, czy też prywatna powinna zostać poddana pozycjonowaniu, bo bez niego dosłownie zniknie w wyszukiwarce. Sama obecnie współpracuję z X i po 5 miesiącach jestem bardzo zadowolona z efektów ich pracy, ponieważ moja strona utrzymuje się w pierwszej 10, w wynikach wyszukiwarki. Za taki tylko efekt płacę. Poza tym jeżeli zdecydowałabym się na polecania tej firmy, mogę zyskać pozycjonowanie za darmo, co dla osób w przypadku których możliwości finansowe są ograniczone/
Klienta najłatwiej znaleźć w internecie. Dobrym pomysłem może być reklama na stronach i forach biznesowych, oraz na blogach - warto pomyśleć także nad marketingiem internetowym w tych miejscach. Jeśli posiadacie własną stronę internetową, to warto także zainwestować w pozycjonowanie
Paradoksalnie w internecie klienta nie jest znaleźć najłatwiej. Internet to tylko i aż wiele możliwości. Klienta najłatwiej znaleźć w swoim najbliższym otoczeniu.
Klienta najłatwiej znaleźć w internecie. Dobrym pomysłem może być reklama na stronach i forach biznesowych, oraz na blogach - warto pomyśleć także nad marketingiem internetowym w tych miejscach. Jeśli posiadacie własną stronę internetową, to warto także zainwestować w pozycjonowanie
Paradoksalnie w internecie klienta nie jest znaleźć najłatwiej. Internet to tylko i aż wiele możliwości. Klienta najłatwiej znaleźć w swoim najbliższym otoczeniu.
Dokładnie tak, najlepsze są rekomendacje od znajomego do znajomego.
Oczywiście internet bardzo pomaga. Dodatkowo korzystać możesz z dobrej drukarni. Zamów ulotki, wizytówki, plakaty. To powinno pomoc pozyskać klienta. A drukarnia jest dobra, terminowa no i tania.
By pozyskać klienta warto postawić na dobrą reklamę, oczywiście w internecie. Pozycjonowanie strony zapewnia nam widoczność w sieci. I nam jest łatwiej dotrzeć klienta i klientowi łatwiej jest dotrzeć do nas. Warto korzystać z takich propozycji.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników