Termin szkolenia: 24-25 listopada 2014, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Cena netto: 1590 zł trener: Michał Dziekoński
Korzyści i rozwój umiejętności:
praktyczne poznanie zakresu zadań realizowanych przez product managerów i sprawdzenie się w realnym działaniu w bezpiecznych warunkach symulowanych rynków (grywalizacja – uczestnictwo w symulacji zarządzania produktem w różnych fazach cyklu życia), poznanie kilku kluczowych narzędzi do realizacji analiz produktowych (praktyczne narzędzia w MS Excel do natychmiastowego wykorzystania w realizowanej pracy), dobór odpowiednich mierników do oceny skuteczności i efektywności swojej aktywności w zakresie zarządzania produktami, poznanie (benchmarking) kilkudziesięciu inspirujących przykładów z zarządzania produktami i markami w różnych cyklach życia (case-studies, interaktywne przykłady, historie sukcesów oraz porażek produktów i marek), rozwój umiejętności zarządzania produktem i marką w epoce nowych mediów – inspirujące narracyjne prezentacje produktowe (storytelling), zarządzanie produktem i marką w mediach społecznościowych, mikrotrony produktowe i in.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników