Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 21:29

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
PostZamieszczono: 21 lis 2014, 16:32 
Offline
Początkujący
 Wyświetl profil

Rejestracja: 23 kwie 2013, 15:50
Posty: 12
Firma Art of Finance zaprasza serdecznie chętnych na szkolenie z zakresu efektywnych technik sprzedaży

Data: 2014-12-10
Miejsce: Kraków
Wykonywane w ramach: szkolenie otwarte
Odbiorca: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pragną rozwijać umiejętności z zakresu efektywnej sprzedaży produktów i usług przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji Klienta.

Cel główny szkolenia to analiza procesu sprzedaży - pogłębienie wiedzy dotyczącej technik efektywnej sprzedaży w obecnej sytuacji rynkowej w tzw. erze klienta.

Udział w szkoleniu to:

Nabycie umiejętności analizy elementów procesu sprzedaży w aspekcie technicznym i ekonomicznym wypracowanie wizerunku sprzedawcy jako profesjonalnego doradcy.
Nabycie umiejętności analizowania informacji o kliencie i dostosowania oferty.
Zmiana nastawienia do obsługi klienta.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM NAUCZANIA

Wyznaczniki sukcesu w obsłudze klienta - prospecting, czyli pozyskiwanie klienta
Rola komunikacji w budowaniu relacji z klientami
Różni klienci - różne osobowości. Typologia klienta – dostosowanie indywidualnych technik sprzedaży
System wartości klienta - pytania o wartości, czyli co jest naprawdę ważne dla klienta
Określanie oczekiwań i potrzeb klientów
Zdefiniowanie i zrozumienie motywacji klienta do zakupu
Techniki docierania do rzeczywistych potrzeb klienta
Systemy reprezentacji, czyli jak myślą wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy, i jak wykorzystać tę wiedzę w procesie sprzedaży
Metody budowania własnej wiarygodność i zaufania klienta
Kompetencje handlowe kontra triki negocjacyjne
Stres i kontrola emocji- umiejętność mówienia językiem klienta
Reklamacje od klienta – analiza praktycznych zastosowań
Asertywność – trudne sytuacje w obsłudze klient

METODY KSZTAŁCENIA

- wykłady - prezentacja

- dyskusje wewnątrz grupy

- studium przypadków - sytuacje zaczerpnięte z sytuacji życiowych

- ćwiczenia indywidualne- odgrywanie ról - scenki rodzajowe

- ćwiczenia grupowe - analiza SWOT

- gry dydaktyczne metodą 635


DODATKOWE FORMY WSPARCIA PODCZAS KURSU

Każdy uczestnik szkolenia może skorzystać z dodatkowych form wsparcia mających na celu utrwalanie efektów uczenia się:

- konsultacje indywidualne z trenerem prowadzącym dane szkolenie (w trakcie szkolenia lub po jego zakończeniu)

- dodatkowe materiały rekomendowane przez trenera danego szkolenia (np. publikacje).

Szkolenie 1-dniowe, łączna liczba godzin szkoleniowych: 8.
cena 360zł/za osobę

Kontakt w sprawie szkolenia
Osoba kontaktowa: Marta Herod
E-mail kontaktowy: sekretariat@aof.pl
Telefon kontaktowy: 124100067


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits