Kalkulacja kosztów planów marketingowych i kosztów utrzymania działu marketingowego Konsolidacja pakietów budżetowych kampanii reklamowych Raport marży brutto (z wyszczególnieniem kosztów marketingowych poniesionych na poszczególne produkty) na topowych produktach w ujęciu tygodniowym System raportowania wskaźników efektywności pracy działu marketingowego Zastosowanie tabel przestawnych do analizy dużych zbiorów danych sprzedażowych Rachunek marżowy na poszczególnych produktach i klientach z uwzględnieniem kosztów marketingowych Praca na danych z CRM - segmentacja klientów Budżetowanie kosztów marketingowych - narzędzie w Excelu Graficzne przedstawienie kosztów marketingowych w podziale na produkty Analiza kosztów marketingowych w układzie kampanii w porównaniu do planu Optymalizacja kosztów marketingowych - szukaj wyniku Użycie kwerendy www w celu importu dziennego kursu walut z zewnętrznej strony internetowej Menedżer scenariuszy jako narzędzie tworzenia wariantów planów marketingowych Wyznaczanie trendów sprzedaży
UŻYWANE NARZĘDZIA PODCZAS WARSZTATU:
TABELE PRZESTAWNE SZUKAJ WYNIKU MENEDŻER SCENARIUSZY SPRAWDZANIE POPRAWNOŚCI FORMATOWANIE WARUNKOWE FUNKCJE LOGICZNE, WYSZUKIWANIA, TEKSTOWE, DATY I CZASU GRAFICZNA PREZENTACJA DANYCH IMPORT DANYCH Z ZEWNĘTRZNYCH ŹRÓDEŁ MsQUERY
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników