W programie: planowanie i strategie marketingowe. Komunikacja marketingowa B2B i B2C. Segmentacja klientów. Pozycjonowanie. Marketing mix oraz podstawy analiz rynkowych. ZOBACZ: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... arketingu/
Korzyści i rozwój umiejętności: - zrozumienie roli marketingu w firmie w zależności od sektora I branży (B2B, B2C, FMCG, usługi i in.) - zrozumienie istoty zwrotu z inwestycji marketingowych – marketing ROI oraz roli marketingu w tworzeniu wartości firmy - zrozumienie podstawowych narzędzi marketingowych – segmentacji i profilowania klientów, planowania działań komunikacyjnych (briefy i strategie mediowe) oraz sposobów współpracy marketingu ze sprzedażą - poznanie metod zarządzania działaniami marketingowymi off-line i on-line - tworzenia strategii marketingowych i planów marketingowych w praktyce
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników