Termin szkolenia: 25-26 stycznia, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Cena netto: 1590 zł + 23% VAT Trener: Walery Lach
1. Ekonomiczne podstawy wprowadzania nowych produktów 2. Nowe produkty strategią uzyskania przewagi konkurencyjnej 3. Typologia nowych produktów 4. Podstawy organizacyjne efektywnego zarządzania produktami 5. Odpowiedzialność Product Managera – poziom decyzji PM 6. Kompetencje Product Managera 7. Procedura rozwoju nowych produktów (NPD) 8. Generowanie pomysłów i ich eliminacja 9. Brief konceptu/produktu 10. Rozwój i test konceptu/produktu wśród potencjalnych grup docelowych 11. Wprowadzenie na rynek 12. Zarządzanie produktem: monitorowanie wskaźników 13. Zakończenie projektu - kiedy nowy produkt staje się „starym”
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników