Termin szkolenia: 16-17 czerwca 2015, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Cena netto: 1590 zł trener: Wojciech Próchnicki
KORZYŚCI
Poznanie metod i narzędzi controllingowych w obszarze marketingu. Efektywne zarządzanie projektami marketingowymi przy ograniczonym budżecie Przygotowaniu budżetów planów marketingowych i kontrola ich realizacji. Zastosowanie controllingu marketingowego jako narzędzia osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku. Poznanie podstawowych wskaźników skuteczności przyjętych strategii marketingowych. Wypracowanie metod tworzenia planów sprzedażowych jako podstawy do działań marketingowych w firmie
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników