Dokładnie w naszych sklepach czy punktach usługowych szwankuje profesjonalizm w tym zakresie. Wielokrotnie się z tym spotkałem. Profesjonalne podejście jest wciąż czymś rzadko spotykanym.
Ostatnio miałam okazję być w restauracji w malutkiej miejscowości. Zszokował mnie sposób komunikowania się kelnerki ze mną jako - bądź co bądź - klientem. Nie przypuszczałam nawet, że w tak nieprzyjemny sposób można się w ogóle odzywać, zwłaszcza będąc kelnerem. Jestem pewna, że nigdy tam nie wrócę. Po co wracać do miejsc, gdzie traktuje się klienta jako zło konieczne? Kelnerzy powinni obowiązkowo przechodzić szkolenia z komunikacji interpersonalnej I akurat w ich przypadku bycie miłym to podstawa...
Ludziom zwykle się wydaje że umiejętność komunikacji to naturalny dar i większość ludzi ją po prostu posiada. Ja dopiero niedawno uzmysłowiłam sobie że to trudna sztuka którą warto rozwijać. Wiele prostych działań niepotrzebnie komplikuje się przez to że mało o sobie wiemy, używamy nieodpowiednich zdań... przy odpowiedniej wiedzy o komunikacji możemy być znacznie bardziej efektywni i żyć w większym komforcie
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników