Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 05:47

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PZP w praktyce -Zakopane 2015r.
PostZamieszczono: 19 paź 2015, 11:55 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 25 sie 2015, 09:25
Posty: 20
Szanowni Państwo,
eksperci Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER serdecznie zachęcają do udziału w profesjonalnym szkoleniu otwartym, które odbędzie się w: Grand Hotel ****Stamary ul. T. Kościuszki 19, 34-500 Zakopane

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - trzydniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem (noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

TERMIN: 24-27 listopada 2015r.
13-16 grudnia 2015r.


Cel szkolenia:
Naszym zadaniem jest doprowadzenie do takiego stanu rzeczy, żeby nasz Słuchacz:
• wiedział gdzie można znaleźć przepisy Prawa zamówień publicznych oraz ich wiążące interpretacje,
• znał konstrukcję podstawowych aktów prawnych normujących system zamówień publicznych,
• poznał podstawowe zasady udzielania zamówień publicznych,
• poznał podstawowe zasady opisu przedmiotu zamówienia oraz metod szacowania jego wartości,
• poznał tryby udzielania zamówień publicznych,
• poznał zasady udzielania zamówień poniżej kwot określonych w art. 4 pkt8 ustawy Pzp,
• poznał schematy czynności Zamawiającego i Wykonawcy w trybach podstawowych i najczęściej wykorzystywanych,
• poznał zasady wnoszenia odwołań.

Trener:
Andrzej Łukaszewicz - Od kilkunastu lat jest praktykiem w dziedzinie zamówień publicznych. Doktorant i wykładowca uczelni wyższych. Jest autorem wielu publikacji z zakresu prawa zamówień publicznych. Prowadzi szkolenia zarówno dla zamawiających, jak i wykonawców. Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Zamówień Publicznych.
Od 1998 r. związany jest z rynkiem zamówień publicznych. Karierę zawodową rozpoczął na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych. Aktualnie przeprowadza postępowania od strony wykonawcy, działając na rzecz kilkunastu firm oraz od strony zamawiającego. Doświadczony szkoleniowiec z zakresu zamówień publicznych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych na WSB Poznań, Politechnice Poznańskiej oraz Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2001 r. Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Publicznych. Jako publicysta stale współpracuje z Wolters Kluwer Polska- „Zamówienia Publiczne Lex” oraz Wiedzą i Praktyką- „Zamówienia publiczne od A do Z”, „Zamówienia publiczne w Orzecznictwie”, „Zamówienia publiczne w pytaniach i odpowiedziach”.

Program szkolenia:
1. Zasady i tryby udzielania zamówień publicznych
1) Zasady udzielania zamówień publicznych:
1.1. Zasada bezstronności i obiektywizmu,
1.2. Zasada uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców,
1.3. Zasada pisemności,
1.4. Zasada jawności,
1.5. Prymat przetargu ograniczonego i nieograniczonego.
2) Tryby udzielania zamówień publicznych:
2.1. Procedury otwarte,
2.2. Procedury zamknięte/niekonkurencyjne,
2.3. Udzielanie zamówień publicznych na zasadach szczególnych,
2.4. Udzielanie zamówień „sektorowych”.
3) Udzielanie zamówień poniżej kwot określonych w prawie zamówień publicznych
2. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
1) Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Znaczenie opisu przedmiotu zamówienia,
1.2. Zasady opisu przedmiotu zamówienia,
1.3. Roboty budowlane,
1.4. Dostawy,
1.5. Usługi,
1.6. Słownik CPV,
1.7. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia,
1.8. Normy europejskie,
1.9. Specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, aprobaty,
1.10. Opis przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie wymagań funkcjonalnych.
2) Wartość szacunkowa zamówienia:
2.1. Metody szacowania wartości zamówienia,
2.2. Czas ustalenia wartości zamówienia,
2.3. Wartość zamówienia na dostawy i usługi,
2.4. Zamówienia na roboty budowlane,
2.5. Zasady ogólne szacowania wartości zamówienia,
2.6. Ustalenie wartości zamówienia dla zamówień długotrwałych,
2.7. Szacowanie na przykładach.
3) Progi kwotowe i dobór procedury.
4) Schemat procedur - ćwiczenia praktyczne.
5) Powołanie komisji przetargowej.
6) Opracowanie dokumentacji przetargowej:
6.1. Projekt ogłoszenia,
6.2. Projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
6.3. Wyjaśnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
6.4. Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
6.5. Specyfikacja na roboty budowlane/przykłady,
6.6. Specyfikacja na dostawy/przykłady,
6.7. Specyfikacja na usługi/przykłady.
7) Oferta:
7.1. Opis sposobu przygotowania ofert,
7.2. Wyznaczenie terminu i miejsca składania ofert,
7.3. Przedłużanie terminu do składania ofert,
7.4. Wyznaczenie terminu i miejsca otwarcia ofert,
7.5. Wyznaczenie terminu związania ofertą,
7.6. Wyjaśnienia treści ofert,
7.7. Oferty częściowe,
7.8. Oferty wariantowe.
8) Przygotowywanie przykładowych ofert
9) Ocena wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne
9.1. Podmiotowe warunki uczestnictwa w postępowaniu,
9.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
9.3. Procedura weryfikacji warunków wymaganych od wykonawców,
9.4. Wykluczenie z postępowania,
9.5. Obowiązki informacyjne wiązane z wykluczeniem wykonawcy,
9.6. Formułowania przykładowych warunków udziału w postępowaniu.
10) Otwarcie i ocena ofert:
14.1. Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
14.1. Poprawa omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny,
14.1. Poprawa oczywistych omyłek pisarskich,
14.1. Poprawa innych omyłek.
14.1. Poprawianie na konkretnych przykładach.
11) Odrzucenie oferty:
11.1. Przesłanki odrzucenia,
11.2. Czynności podejmowane przez zamawiającego w związku z odrzuceniem oferty.
12) Wybór oferty najkorzystniejszej;
12.1. Oferty o takiej samej cenie,
12.2. Obowiązki zamawiającego po wyborze oferty najkorzystniejszej.
13) Projekty pism informacyjnych.
14) Unieważnienie postępowania:
14.1. Lista podstaw unieważnienia,
14.2. Unieważnienie postępowania w sytuacji, gdy zamawiający dopuścił możli-wość składania ofert częściowych,
14.3. Podstawa unieważnienia postępowania z braku wystarczającego pokrycia finan-sowego,
14.4. Obowiązki informacyjne zamawiającego po unieważnieniu postępowania
15) Dokumentowanie postępowania:
15.1. Prowadzenie protokołu postępowania,
15.2. Prowadzenie pozostałej dokumentacji przetargowej,
15.3. Zasady udostępniania dokumentacji przetargowej.
16) Udostępnianie informacji publicznych:
16.1. Przepisy regulujące kwestie prawa obywateli do uzyskiwania informacji o działal-ności organów władzy publicznej oraz podmiotów wykonujących zadania publicz-ne,
16.2. Udostępnianie informacji przetargowej.
3. Procedura odwoławcza
Cele szkolenia w tym zakresie :
• poznanie sposobu i zasad wnoszenia odwołań,
• nabycie umiejętności prawidłowej konstrukcji odwołania,
• poznanie przepisów regulujących sposób wniesienia skargi do sądu na rozstrzygnięcie Kra-jowej Izby Odwoławczej,
• poznanie niektórych ważnych dla systemu udzielania zamówień publicznych wyroków KIO, SO i orzeczeń Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości
Program w tym zakresie:
1) Podstawy odwołania:
1.1. Terminy wnoszenia odwołania,
1.2. Wymogi formalne wnoszenia odwołania,
1.3. Rozpoznanie odwołania,
1.4. Rozstrzygnięcia izby w razie uwzględnienia odwołania,
1.5. Kara finansowa.
2) Skarga do sądu
3) Analiza orzecznictwa
4) Orzecznictwo KIO, SO, ETS
4. Pytania zainicjowane przez uczestników - rozwiązywanie problemów.
5. Podsumowanie szkolenia, wręczenie certyfikatów i zakończenie szkolenia.

Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Szczegółowa agenda wydarzenia:
Dzień I:
Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00).
Kolacja.
Czas wolny (basen, sauna, jacuzzi, zwiedzanie okolicy).

Dzień II:
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, jacuzzi, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień III:
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, jacuzzi, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień IV:
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Podsumowanie wydarzenia, wręczenie dyplomów Uczestnikom szkolenia, wyjazd z hotelu.

Inwestycja:
1990 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:
3 noclegi w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 350 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego),
pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu,
W strefie rekreacyjnej Uczestnicy w ramach szkolenia mogą korzystać z:
-basenu z kaskadą i prądami wodnymi,
-jacuzzi,
-sauny fińskiej,
-sauny ziołowej,
-łaźni parowej,
dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu,
bezpłatny parking.
Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Magdalena Bienias
specjalista ds. szkoleń
Departament Szkoleń
magdalena.bienias@szkolenia-semper.com.pl
tel: 733 544 190
tel: 61/ 8 102 194
tel: 61/ 6 115 034
tel: 508 393 926


Załączniki:
semper.jpg
semper.jpg [ 3.33 KiB | Przeglądany 651 razy ]
semper.jpg
semper.jpg [ 3.33 KiB | Przeglądany 736 razy ]


Ostatnio zmieniony 09 lis 2015, 12:22 przez MagdalenaBienias, łącznie zmieniany 2 razy
Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits