Szkolenie przeznaczone dla: - osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu i pragną poznać w praktyce podstawowe narzędzia pracy marketerów - specjalistów z działów sprzedaży pragnących zrozumieć podstawy działań marketingowych i wykorzystywać je w codziennej pracy - koordynatorów i specjalistów ds. marketingu o wykształceniu innym niż marketingowe, pragnących uzupełnić posiadane umiejętności osób rozpoczynających zarządzanie produktem lub marką - osób, które pracują w działach marketingu i chciałyby wzmocnić i uporządkować swoją wiedzę marketingową
Korzyści i rozwój umiejętności: - zrozumienie roli marketingu w firmie w zależności od sektora I branży (B2B, B2C, FMCG, usługi i in.) - zrozumienie istoty zwrotu z inwestycji marketingowych – marketing ROI oraz roli marketingu w tworzeniu wartości firmy - zrozumienie podstawowych narzędzi marketingowych – segmentacji i profilowania klientów, planowania działań komunikacyjnych (briefy i strategie mediowe) oraz sposobów współpracy marketingu ze sprzedażą - poznanie metod zarządzania działaniami marketingowymi off-line i on-line - tworzenia strategii marketingowych i planów marketingowych w praktyce
Na podobnym szkoleniu byliśmy w zeszłym miesiącu. Pojechaliśmy do Warszawy z Dar-Trans. Marketing w tych czasach jest bardzo ważny- bez odpowiedniej strategii marketingowej żadna firma długo nie utrzyma się na rynku.
_________________ Kwiaty na każdą okazję- http://www.bialystokpocztakwiaty.pl
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników