Mikrootoczenie: firma, dostawcy, pośrednicy marketingowi, klienci, konkurenci, inne podmioty rynku Makrootoczenie i jego elementy 2. Zachowania nabywców – zrozumienie motywów działania i sposobu podejmowania decyzji
Modele zachowań nabywców Czynniki wpływające na zachowania nabywców Proces decyzyjny nabywcy 3. Komunikacja marketingowa w praktyce
Specyfika i typy komunikacji marketingowej na różnych rynkach: FMCG, B2C, B2B oraz w zależności od sytuacji rynkowej, cyklu życia produktu – case study/dyskusja Komunikacja marketingowa tradycyjna i w internecie Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w praktyce 4. Segmentacja, pozycjonowanie i targetowanie oferty
Ocena potencjału na tle konkurencji w praktyce Segmentacja klientów Ocena potencjału rynkowego segmentów B2C i B2B Pozycjonowanie produktu 5. Plany marketingowe w praktyce
Podstawy tworzenia planów marketingowych Wyznaczanie celów, ocena potencjału rynkowego Analiza SWOT Wykorzystanie badań marketingowych w opracowywaniu strategii Planowanie działań w macierzy produkt-rynek i tworzenie strategii marketingowych Dobór narzędzi marketingowych do zaplanowanych działań 6. Tworzenie strategii marketingowej, rodzaje strategii marketingowych
Segmentacja rynku Wybór rynku docelowego Pozycjonowanie wybranego produktu na rynku Budowanie przewagi konkurencyjnej 7. Taktyka różnych działań marketingowych – adresowanie działań do konkretnych grup klientów
Zarządzanie produktami i usługami w praktyce – najważniejsze narzędzia Zarządzanie ceną Działania dystrybucyjne, wsparcie sprzedaży 8. Marketing-mix
Elementy marketingu-mix: produkt, cena, promocja, dystrybucja Strategie cenowe Zaplanowanie marketing-mix dla wybranego produktu: wybór produktu, ustalenie ceny, ustalenie budżetu oraz sposobu komunikacji, wybór kanałów dystrybucji 9. Podstawowe metody analizy i oceny rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa.
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:
materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne imienny certyfikat ukończenia szkolenia e-mailowe konsultacje z trenerem do 14 dni od daty zakończenia szkolenia lunch w restauracji lub w formie bufetu catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników