Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 23 maja 2010, 22:11
Stały bywalec
Rejestracja: 22 maja 2010, 14:07 Posty: 23
O tak takie szkolenie nie jednej sekretarce by sie przydało. Niektóre osoby pracujące w sekretariacie nie potrafia sobie zorganizować czasu, nie wyrabiają się z pracą lub maja zawsze mały bałagan na biurku. To są niektóre rzeczy, które na pewno poruszaja na tym szkoleniu, warto na nie pójść.
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 28 maja 2010, 16:04
Stały bywalec
Rejestracja: 11 maja 2010, 16:21 Posty: 22
mariolka pisze:
Fajny kurs, ale kosmetyki pewnie były ze sponsoringu jakieś firmy kosmetycznej. Ale wracając do sekretarek. Cóż, tez zdarzają się różne. W swojej pracy spotkałam takie, którym nie chciało się nawet koperty zaadresować, czy wezwać kuriera....
To taka baba! nie powinna być sekretarką...spojrzcie na to z tej drugiej strony, to sekretarka odbiera ważne telefony, ma pierwsza kontakt z klientem , dlatego to właśnie ona powinna być starannie dobierana. Jeśli tak nie jest, to kiepsko widzę przyszłośc firmy...
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 04 cze 2010, 15:23
Stały bywalec
Rejestracja: 04 cze 2010, 14:07 Posty: 23
Zgadzam się z przedmówczynią! Sekretarka jest wizytówką firmy. Sama na co dzień spotykam się z sekretarkami i przyznam, że odechciewa mi się dalszych kontaktów z firmą, jak mam do czynienia (delikatnie powiedziawszy) z mało profesjonalną sekretarką. Myślę, że warto zadbać o to, aby potencjalny Klient poczuł się dobrze w naszej firmie z chwilą gdy przekroczy jej próg.
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 22 cze 2010, 15:00
Zainteresowany
Rejestracja: 13 cze 2010, 13:38 Posty: 32
Są osoby, które bez szkolenia świetnie dają sobie radę w sekretariacie. One mają to we krwi;) potrafią wszystkie dokmenty dobrze złozyć, mają porządek na biurku. Wszystkie sprawy mają w głowie, wszystko pamiętają. akich umiejętności ciezko jest się nauczyć, trzeba sie z nimi urodzić.
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 31 sie 2010, 15:57
Aktywny
Rejestracja: 24 cze 2010, 21:57 Posty: 40
Tak, czasami taka sekretarka wie więcej od szefa...załatwia tyle spraw, że szef przy niej jest taki mały:) sam pogubiłby sie gdyby miał porządkowa te wszystkie sprawy.
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 22 paź 2010, 11:55
Początkujący
Rejestracja: 15 paź 2010, 12:18 Posty: 13
zgadzam się z tym stereotypowym myśleniem, jeżeli komuś się powie, że pracuje się jako sekretarka to widzi się pobłażliwe uśmieszki, a bywa, że sekretarki wiedzą więcej co się dzieje w firmie niż ich przełożeni, dlatego też uważam, że powinno się przeprowadzać odpowiednie szkolenia na tego typu stanowiskach, May Agency przeprowadza właśnie szkolenia 'prawa ręka szefa', dla wszelakiego rodzaju asystentów i sekretarek dotyczące poufności informacji oraz bezpieczeństwa sekretariatu i firmy
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników