Według mnie istotną umiejętnością w pracy jest umiejętność komunikacji (wbrew pozorom wiele osób tego nie potrafi!), negocjacji oraz asertywność. W mojej pracy ponadto istotną rolę odgrywa umiejętność dobrego zarządzania czasem. Na to postawiłabym gdybym chciała wybrać się na jakieś szkolenie, które przyda mi się w pracy.
Według mnie istotną umiejętnością w pracy jest umiejętność komunikacji (wbrew pozorom wiele osób tego nie potrafi!), negocjacji oraz asertywność. W mojej pracy ponadto istotną rolę odgrywa umiejętność dobrego zarządzania czasem. Na to postawiłabym gdybym chciała wybrać się na jakieś szkolenie, które przyda mi się w pracy.
Takie szkolenie to nie tylko w pracy może się przydać
Według mnie to zależy od pracy. Jeżeli jest to praca biurowa to na pewno przydaje się szkolenie z Excela. Praktycznie w każdej pracy musiałem go używać.
Niewielu o tym wie, ale każdy przedsiębiorca może samodzielnie prowadzić swoją księgowość. Chodzi nie tylko o oszczędności, ale możliwość uczenia się, jak od podstaw funkcjonuje firma, jakie generuje koszty. Później przydaje się to w negocjacjach z kontrahentami.
Szkolenia sprzedażowe na pewno przydadzą się w każdej pracy. Więc jeśli mamy możliwość to warto z nich skorzystać. Sama ostatnio uczestniczyłam z tego typu wykładach w Coach Development, więc mogę się o tym wypowiedzieć. Jak na razie widzę same pozytywy
Szkolenia sprzedażowe na pewno przydadzą się w każdej pracy. Więc jeśli mamy możliwość to warto z nich skorzystać. Sama ostatnio uczestniczyłam z tego typu wykładach w Coach Development, więc mogę się o tym wypowiedzieć. Jak na razie widzę same pozytywy
A te szkolenia to wykłady czy praktyczne ćwiczenia?
Ja szukam właśnie szkoleń z zakresu księgowości. Mam co prawda firmę, która się tym zajmuje, ale lubię być choć trochę zorientowana we wszystkich tematach, które dotyczą prowadzenia mojej własnej firmy. Możecie coś polecić?
Jeśli interesują Was szkolenia z zakresu doradztwa czy coachingu to polecam zapoznać się z wrześniowym kursem organizowanym przez warszawskie Centrum CBT na temat "Nadmierna złość – problem wielu zaburzeń" . Szkolenie będzie miało charakter bardziej praktyczny, będzie ono interaktywne i przeplatać się będzie z odgrywaniem scenek przez prowadzącego i uczestników na forum grupy oraz ćwiczeniami w podgrupach.
Uważam, że trzeba najpierw robić research wewnątrz firmy, zanim wyśle się na albo zorganizuje dane szkolenie, aby wiedzieć, na co jest zapotrzebowanie. Wybór miejsca to dla mnie nie jest problem, bo i tak najczęściej odbywają się w salach szkoleniowych poza zakładem pracy. Taki research pomoże też w ograniczeniu kosztów, bo jak się okaże, że chętnych jest niewiele, nie będzie sensu organizować szkolenia. Osobiście, często spotykałam się w poprzedniej pracy z takimi, które były robione dla osób z działów także niezwiązanych z danym zagadnieniem, więc nikt z nich nic konkretnego nie wynosiły, głównie dlatego, że było tam zbyt dużo fachowego nazewnictwa, które ciężko zapamiętać w krótkim czasie. Tu trzeba wziąć pod uwagę koszty takiego szkolenia oraz czas pracowników.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników