Jestem ciekawa, w jaki sposób organizujecie swój dzień, aby miał on ręce i nogi, aby wszystko ogarnąć i nie zwariować Jakie macie metody, narzędzia i inne tajemnice, dzięki którym ogarniacie się na co dzień? Ja póki co stosuję codzienne to-do list, ale często mam problemy, żeby wszystko zrealizować.
Dobry pomysł z tym kalendarzem. Warto jednak pamiętać, aby ustalić realny, możliwy do zrealizowania plan. Ja swego czasu nabrałem sobie zbyt dużą ilość obowiązków, bez możliwości wytchnienia i potem tylko miałem kaca, że planu nie udało mi się zrealizować.
Ja również stosuję kalendarz - ale zwykły. Będąc w ciągłym ruchu nie zawsze mam możliwość włączenia komputera, a na spotkaniu firmowym lub szkoleniu telefonu wyciągać nie wypada. Dlatego stanowczo wolę standardowy, książkowy kalendarz.
A czy uważacie, że dobrym pomysłem jest np codzienna rozpiska ile czasu poświęciłam na dane działania? Na naukę, lekturę, działanie i dążenie do celu? Takie "sprawozdanie przed samą sobą"...
Kiedyś robiłam listę to-do na początku dnia. Wtedy wydawało mi się, że to najlepszy moment. Natomiast w pewnym momencie miałam poczucie, że "nie ogarniam kuwety", bo podczas tworzenia listy coś mnie odciągało, wpadała milion "ważnych" rzeczy i plan dnia się rozpływał. Teraz plan kolejnego dnia robię na koniec poprzedniego. To daje mi poczucie panowania nad zaplanowanymi rzeczami. Wiem, ile mogę zrobić.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2019, 20:42 przez Barbara, łącznie zmieniany 1 raz
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników