Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 17:05

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Techniki wywierania wpływu w marketingu i sprzedaży 30-31.05
PostZamieszczono: 15 mar 2017, 17:18 
Offline
Starszy Ekspert
 Wyświetl profil

Rejestracja: 17 kwie 2012, 02:20
Posty: 664
Lokalizacja: Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
Obrazek
Zapraszamy na szkolenie:
Techniki wywierania wpływu w marketingu i sprzedaży


Termin szkolenia: 30-31 maja, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 1590 zł + 23% VAT
Trener: Dr Adam Zemełka

Moduł I. Wprowadzenie do psychologii wywierania wpływu:
1. Nieuświadomiona siła. Zdolność oddziaływania – historie własne
2. Między rolą aktora a władzą reżysera. Od psychologii społecznej do psychologii manipulacji
3. Ile innych jest w nas. Test podatności na manipulację z omówieniem i dyskusją

Moduł II. Zasady wywierania wpływu według Roberta Cialdiniego w praktyce sprzedażowej:
1. Dają, byś dał. Reguła wzajemności
2. Seria limitowana. Reguła niedostępności
3. Człowiek w fartuchu i rażenie prądem. Reguła autorytetu
4. Proszę potwierdzić rezerwację. Reguła konsekwencji
5. Inni też tak mają. Reguła konsensusu (S.D.S)
6. Lubię to! Reguła sympatii

Moduł III. Siła perswazji – mechanizm oddziaływania na klienta:
1. Między wpływaniem a sterowaniem – perswazja a manipulacja
2. Wybrane mechanizmy perswazyjne:

Willa z basenem. Albo weekend w górach – oddziaływanie przez kontrast
Jesteś za mądry, by tak myśleć – mechanizm racjonalizacji
Najlepszy produkt, najlepszy produkt! – technika powtarzania
3. Kolej na tory. Model ELM w projektowaniu przekazów sprzedażowych

Moduł IV. Komunikacja pozawerbalna w działaniach marketingowych i negocjacjach:
1. Od ogółu do szczegółu. Elementy składowe przekazu niewerbalnego
2. Oczy szeroko zamknięte. Typy sygnałów niewerbalnych
3. 5xK. Ogólne zasady interpretacji
4. Wyprostowany i podkulony. Sygnały dominacji i podporządkowania się
5. Blisko, coraz bliżej. Wykorzystanie proksemiki i zależności grupowych

Moduł V. Pułapki myślenia w decyzjach finansowych:
1. Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana
2. Błędy poznawcze a podatność na manipulację:

Białe jest białe. Efekt podobieństwa
Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa
A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania
Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne
Zobacz program szkolenia:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... ia-wplywu/

Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl
tel. 530 502 000

_________________
Akademia Marketingu Atrium


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits