Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 07:36

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Marketing analityczny. Analiza konkurencji ✅ 11-12 maja
PostZamieszczono: 15 mar 2017, 17:22 
Offline
Starszy Ekspert
 Wyświetl profil

Rejestracja: 17 kwie 2012, 02:20
Posty: 664
Lokalizacja: Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
Obrazek
Zapraszamy na szkolenie:
Marketing analityczny. Analiza konkurencji i zachowań klientów. Strategie konkurencji


Termin szkolenia: 11-12 maja 2017, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 1590 zł + 23% VAT
Trener: Michał Dziekoński

1. Nowe strategie konkurencji – jak budować przewagę rynkową

Wprowadzająca gra szkoleniowa ilustrująca punkty widzenia słynnych menedżerów na tworzenie skutecznych strategii konkurencji
Nowe sposoby budowania strategii konkurencji – dlaczego Amazon wyprzedził Wall-Mart a Uber ma wartość wyższą niż General Motors
Klasyczne i nowe strategie konkurowania na rynku – które z metod zachowały aktualność, a które zostały zastąpione nowymi
Już od początku spotkania mocno zaangażujemy Państwa w zajęcia dzięki bardzo inspirującej wprowadzającej grze szkoleniowej przedstawiającej strategie konkurencji z punktu widzenia najbardziej znanych na świecie menedżerów. Dodatkowo poznamy – na konkretnych przykładach – nowe sposoby budowania przewagi konkurencyjnej na rynku

2. Strategiczna gra symulacyjna COMPETITION STRATEGY

Aktywne przećwiczenie możliwości planowania i realizacji konkretnych strategii konkurencji na dynamicznie rozwijającym się symulowanym rynku
Weryfikacja obranych metod budowania przewagi konkurencyjnej – feedback i porównanie metody konkurowania na tle innych zespołów
Praktyczne sprawdzenie tworzenia kompleksowej strategii konkurencji – od analizy rynku poprzez wybór modelu konkurowania aż po jego weryfikację praktyczną oraz ocenę efektywności wdrażanych działań
Omówienie wyników symulacji rynkowych wraz z praktyczną ilustracją realizowanych strategii konkurencji – model działań rynkowych której konkretnie firmy wybrały poszczególne zespoły oraz analiza wskaźnikowa wybranych strategii

3. Analiza trendów rynkowych i zachowań konsumentów

Segmentacja klientów – ocena rynkowa wartości poszczególnych segmentów, dopasowanie do nich produktów i usług
Rozpoznanie postaw i zachowań grup z różnych segmentów
Mierzenie zachowań klientów – zewnętrzne i wewnętrzne źródła informacji
Śledzenie zmian rynkowych, monitorowanie mody, trendów społecznych
Mierzenie satysfakcji klientów – cykliczne i ciągłe
Monitorowanie standardów obsługi klienta
Monitoring zachowań klientów w internecie

4. Opracowywanie analiz konkurencji w praktyce

Specyfika i typy komunikacji marketingowej na różnych rynkach: FMCG, B2C, B2B oraz w zależności od sytuacji rynkowej, cyklu życia produktu – case study/dyskusja
Symulacyjna gra strategiczna z zakresu zarządzania strategią i komunikacją marketingową nowego produktu/usługi
Komunikacja marketingowa on-line i off-line – wzajemne powiązania
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w praktyce

5. Strategie konkurowania na rynku jako praktyczna mapa strategii (profil strategiczny firmy)
Strategie rozwoju (produkt-rynek)
Strategie STP (segmentacja-targeting-pozycjonowanie)
Strategiczne opcje w zakresie rozwoju produktu i marki oraz polityki cenowej
Strategie budowania przewagi rynkowej dzięki komunikacji i sprzedaży
Strategie konkurowania w nowych mediach (push/pull, inbound marketing, lead generation, big data, performance marketing i in.)
Wdrażanie i mierzenie efektów wybranych strategii konkurencji
Ważną częścią warsztatów będzie mapowanie strategii – tj. tworzenie spójnego profilu strategicznego swojej firmy, produktu czy marki. Poznamy metody przekładania wybranej strategii konkurencji na działania taktyczno-operacyjne

6. Case-studies sprawdzonych metod konkurowania na rynku i budowania skutecznych strategii konkurencji

Zobacz program szkolenia:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... nkurencji/

Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl
tel. 530 502 000

_________________
Akademia Marketingu Atrium


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits