Termin szkolenia: 4-9 września 2017, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Cena netto: 1590 zł + 23% VAT Trener: Michał Dziekoński
1. Nowe strategie konkurencji – jak budować przewagę rynkową
Wprowadzająca gra szkoleniowa ilustrująca punkty widzenia słynnych menedżerów na tworzenie skutecznych strategii konkurencji Nowe sposoby budowania strategii konkurencji – dlaczego Amazon wyprzedził Wall-Mart a Uber ma wartość wyższą niż General Motors Klasyczne i nowe strategie konkurowania na rynku – które z metod zachowały aktualność, a które zostały zastąpione nowymi Już od początku spotkania mocno zaangażujemy Państwa w zajęcia dzięki bardzo inspirującej wprowadzającej grze szkoleniowej przedstawiającej strategie konkurencji z punktu widzenia najbardziej znanych na świecie menedżerów. Dodatkowo poznamy – na konkretnych przykładach – nowe sposoby budowania przewagi konkurencyjnej na rynku
2. Strategiczna gra symulacyjna COMPETITION STRATEGY
Aktywne przećwiczenie możliwości planowania i realizacji konkretnych strategii konkurencji na dynamicznie rozwijającym się symulowanym rynku Weryfikacja obranych metod budowania przewagi konkurencyjnej – feedback i porównanie metody konkurowania na tle innych zespołów Praktyczne sprawdzenie tworzenia kompleksowej strategii konkurencji – od analizy rynku poprzez wybór modelu konkurowania aż po jego weryfikację praktyczną oraz ocenę efektywności wdrażanych działań Omówienie wyników symulacji rynkowych wraz z praktyczną ilustracją realizowanych strategii konkurencji – model działań rynkowych której konkretnie firmy wybrały poszczególne zespoły oraz analiza wskaźnikowa wybranych strategii
3. Analiza trendów rynkowych i zachowań konsumentów
Segmentacja klientów – ocena rynkowa wartości poszczególnych segmentów, dopasowanie do nich produktów i usług Rozpoznanie postaw i zachowań grup z różnych segmentów Mierzenie zachowań klientów – zewnętrzne i wewnętrzne źródła informacji Śledzenie zmian rynkowych, monitorowanie mody, trendów społecznych Mierzenie satysfakcji klientów – cykliczne i ciągłe Monitorowanie standardów obsługi klienta Monitoring zachowań klientów w internecie
4. Opracowywanie analiz konkurencji w praktyce
Specyfika i typy komunikacji marketingowej na różnych rynkach: FMCG, B2C, B2B oraz w zależności od sytuacji rynkowej, cyklu życia produktu – case study/dyskusja Symulacyjna gra strategiczna z zakresu zarządzania strategią i komunikacją marketingową nowego produktu/usługi Komunikacja marketingowa on-line i off-line – wzajemne powiązania Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w praktyce
5. Strategie konkurowania na rynku jako praktyczna mapa strategii (profil strategiczny firmy) Strategie rozwoju (produkt-rynek) Strategie STP (segmentacja-targeting-pozycjonowanie) Strategiczne opcje w zakresie rozwoju produktu i marki oraz polityki cenowej Strategie budowania przewagi rynkowej dzięki komunikacji i sprzedaży Strategie konkurowania w nowych mediach (push/pull, inbound marketing, lead generation, big data, performance marketing i in.) Wdrażanie i mierzenie efektów wybranych strategii konkurencji Ważną częścią warsztatów będzie mapowanie strategii – tj. tworzenie spójnego profilu strategicznego swojej firmy, produktu czy marki. Poznamy metody przekładania wybranej strategii konkurencji na działania taktyczno-operacyjne
6. Case-studies sprawdzonych metod konkurowania na rynku i budowania skutecznych strategii konkurencji
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników