Co z tym zrobić? Nad swoją strategią powinny zastanowić się firmy, które takie ulotki wykonują i rozdają. No bo przecież jaki sens ma ich wykonywanie, skoro 95% (jeśli nie więcej) ląduje w najbliższym koszu na śmieci? Może jednak warto zmienić plan działania i przenieść marketing do internetu...
Co z tym zrobić? Nad swoją strategią powinny zastanowić się firmy, które takie ulotki wykonują i rozdają. No bo przecież jaki sens ma ich wykonywanie, skoro 95% (jeśli nie więcej) ląduje w najbliższym koszu na śmieci? Może jednak warto zmienić plan działania i przenieść marketing do internetu...
Święte słowa. Ale jak widzisz wiele firm tego jeszcze nie rozumie. A wpychanie komuś czegoś na siłę ma z reguły zupełnie odwrotny skutek.
Nic nie zrobisz, może co jedynie wyrzucić do kosza na makulaturę. Ale ulotki są czymś całkiem normalnym i nie ma co się na nie aż tak bardzo irytować, bo przecież nie ma na co.
Widać jeśli firmy to jednak stosują, opłaca im się to. Chociaż tak naprawdę zastanawiam się ilu klientów trafia do danej firmy przez to, że dostało do ręki na ulicy ulotkę.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników