Dokładnie, nie we wszystkich branżach social media okaże się być strzałem w dziesiątkę. W przemyśle kosmetycznym, plastycznym, gastronomicznym, odzieżowym najprędzej, w przemyśle przetwórczym, usługach księgowych, domach maklerskich już nie bardzo. Trzeba zrobić krótkie badanie rynku, aby wiedzieć, czy branża, w której działamy, ma jakąś siłę przebicia za pomocą social media, a dopiero potem decydować, czy to jest potrzebne w działaniach marketingowych naszej firmy.
Social media to prawdopodobnie najszybszy kanał komunikacji. Nie tylko umożliwia wejście w bezpośrednią interakcję z klientami, ale także pozwala na natychmiastową reakcję w kryzysowej sytuacji. Co więcej, konsumenci bardzo pozytywnie postrzegają marki, które wykorzystują swoje media społecznościowe do ich obsługi, tj. przyjmują reklamacje, rozwiązują problemy z zamówieniami czy odpowiadają na pytania dotyczące wysyłki.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników