MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE 7-8 maja 2018, Warszawa
Dzień I Strategia aktywności online
1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU
Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji Planowanie kampanii reklamowej krok po kroku – podejście brandingowe vs direct response Planowanie i dobór powierzchni mediowej – model POE Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online? Koszty i efektywność formatów promocyjnych w sieci Jak przygotować brief , wybrać agencję i dobrać model rozliczeń? Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online
2. Projektowanie i optymalizacja WWW Od brandingu przez mikrokonwersję do sprzedaży – jak wybrać model serwisu dostosowany do celów kampanii online? Ewolucja WWW – 7 trendów w projektowaniu serwisów WWW Makietowanie krok po kroku – od pomysłu i logiki po grafikę i konwersję Jak optymalizować działania na WWW? – „proste” chwyty pozwalające na zwiększenie konwersji o minimum 10%? Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW? Jak pisać na WWW by nas czytali? Elementy psychologiczne i perswazyjne na WWW – jak skłaniać użytkownika do podjęcia akcji? Content Marketing i WWW – jak tworzyć skuteczne projekty oparte na marketingu treści? Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online
3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: ile? Kto? Jak? Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane Pomiar skuteczności kampanii reklamowych online – branding i direct response Google Analytics w praktyce – jak wykorzystać najpopularniejsze narzędzie badawcze przy weryfikacji działań online? Analiza odbiorców, ruchu i konwersji w praktyce Google Analytics – przegląd kluczowych raportów i narzędzi towarzyszących
Dzień 2. Google i Facebook od A do Z - formaty, narzędzia i potencjał największych graczy reklamy online
1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia krok po kroku 2. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google Audyt serwisu pod kątem SEO – jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu? Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site Optymalizacja serwisu od A do Z – techniczne aspekty i merytoryczna treść Content is the king. Content Marketing jako nowy trend budowania pozycji – jak praktyczne i użyteczne informacje wpływają na pozycje? Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study Narzędziownia w praktyce - weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali. Ćwiczenie praktyczne 3. PPC, czyli Google Adwords w praktyce 3Z - zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie dobór słów kluczowych, po trzecie treść reklam Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce Optymalizacja kampanii AdWords krok po kroku Panel Google Adwords – jak wystartować z pierwszą kampanią? Monitoring i raporty zarządzanie kampanią – kluczowe parametry i wnioskowanie Typowe błędy w Google AdWords 4. Display & wideo na desktop i mobile w sieci reklamowej Google Planowanie mediów dla kampanii display w sieci Google Display Network – zasięg, re-marketing i programmatic buying Kreacje w działaniach osłonowych – jak tworzyć kreacje, które użytkownicy chcą klikać? YouTube – kanał, reklama graficzna i wideo na YouTube – co za ile i jak budować przekaz? Reklama display i wideo oraz aplikacje mobilne na smartfonach – jak budować promocję w mobile’u w ekosystemie Google, Android i Google Play? 5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka i Instagramu? 6. Facebook od A do Z Facebook i social media – sprzedawać, lojalizować czy budować zasięg? Jak budować strategię obecności na Facebooku? W jaki sposób identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów? jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności? - sprytne sposoby na algorytm zasięg organiczny, płatny, wirusowy od A do Z reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności tips&tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o komunikacji na Facebooku? Planowanie komunikacji na Facebooku – ćwiczenie praktyczne 7. Instagram krok po kroku jak stworzyć własny profil marki na Instagramie? co i jak publikować na Instagramie - zdjęcia, wideo, hasztagi, stories w jaki sposób reklamować się na Instagramie? Współpraca z instagramerami i digital influencerami 8. Moniotoring i optymalizacja działań w social media social media listening w praktyce kryzysy w social media – identyfikacja i sposoby na ich zażegnanie przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?
Dokładny marketing internetowy wykonuje agencja interaktywna https://solv.pl kupuje u nich tą usługę już od roku i non stop mam nowych klientów, firma wreszcie zarabia sama na siebie
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników